کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف یک محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند با همکاری نیروهای اداره کل اطلاعات و بازرسان سازمان صمت استان خبر داد.

کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند

علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، امروز یکشنبه ۱۸ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محموله شامل ۵۵۵۰ بطری نیم لیتری الکل صنعتی و ۱۷۵۰ کلینر بوده که به مقصد بیرجند حمل شده است.

وی بیان کرد: این محموله در زمان کشف در حال تخلیه از یک دستگاه کامیون در داخل یک انبار بود که پرونده تخلف فرد مورد نظر تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: در این انبار همچنین فیلتر هوای خودرو در حال تولید بود که موضوع در دست بررسی تخصصی بازرسان قرار دارد.

تهوری با بیان اینکه مردم می‌توانند هر مورد مشکوک در خصوص احتکار کالاها را به سامانه 124 گزارش کنند، خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها در این ایام به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک در سطح استان ادامه دارد و قطعا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه کالا و خدمات به خصوص اقلام بهداشتی، مواد شوینده و ضدعفونی کننده با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها