کشف محموله قاچاق در محور ياسوج-اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهاي قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور ياسوج-اصفهان خبر داد.

کشف محموله قاچاق در محور ياسوج-اصفهان

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: درپي دریافت خبری مبني بر انتقال محموله ای قاچاق در محور یاسوج به اصفهان ، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در اين محور تور ايست و بازرسي داير کردند.
وي افزود:مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

سردار انصاری تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستور پلیس همچنان با سرعت به مسیر خود ادامه داد تا اینکه مأموران با شلیک گلوله به چرخ های عقب، این خودرو را نیز متوقف و مأموران در بازرسی ازآن 14 هزارو و 740 طاقه پارچه فاقد هرگونه اسناد گمرکی کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 40 میلیارد ریال اعلام کردند خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها