انتقال بیمار کرونایی ممنوع شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از عدم امکان انتقال و جابجایی بیمار کرونایی از استانی به استانی دیگر خبر داد و گفت: انتقال بیمار کرونایی ممنوع است و حتی انتقال بیمار در بین شهرستان‌ها هم امکان‌پذیر نیست.

انتقال بیمار کرونایی ممنوع شد

آرش نجیمی با اشاره به شایعه انتقال بیماران کرونایی از استان‌های دیگر به بیمارستان‌های اصفهان، اظهار داشت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و چندین بار این موضوع شفاف‌سازی شده است.

وی افزود: طبق دستور العمل‌های وزارت بهداشت، جابجایی بیمار حتی بین شهرستان‌ها هم امکان‌پذیر نیست، لذا انتقال بیمار از استانی به استان دیگر نیز قطعاً ممنوع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه انتقال بیماران کرونایی هر استان به استان دیگر عملی نیست، گفت: نه از لحاظ عملی به خاطر تعدد بیماران و نه از لحاظ مجوز، دستورالعملی در این زمینه صادر نشده و با اطمینان می‌گویم هیچ انتقال بیمار کرونایی صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: موارد ابتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها بسیار بالاست و بنابراین امکان پذیرش از هیچ استانی را نداریم، هر چند که انتقال بیمار هم ممنوع است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایمان
    0

    به نظر من اگه بیمار کرونایی را به کره ماه انتقال بدهند دیگه هیچ خطری نه برای خودش ونه برای دیگران دارد چون در کره ماه کسی زندگی نمیکنه و نه هیچ ویروس کرونایی دیگری نیست .

    نظرات شما -
    • تشکری
      0

      ایمان هالت خوش هست ازکجانوردوون ناراحت نباشید کاری که حسن نتونست بکند هرچی ب کدخدا گرادادکدخداهم نتونست حیچ قلطی بکند کرنابرای حسن می کندحسن می خواست مردم فقیر باشن نشد هالا سرکار نمیرن خواسته حسن مهقق می شودمرگ برنفوزی داخلی

    • ناشناس
      0

      ایمانهالت خوش هست نوردوون ازکجا این کاراحسن واین اصلاح طلبای خائن نتونستن انجام بدن وهالاکرناانجام میده

  • معلم
    0

    تشکری یه کلاس املا برو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها