مرگ 2 نفر بر اثر مسمومیت مشروبات الکلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مرگ 2 نفر بر اثر مسمومیت مشروبات الکلی در این استان خبرداد و گفت: حال یک نفر دیگر نیز وخیم است.

مرگ 2 نفر بر اثر مسمومیت مشروبات الکلی

قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن تایید این خبر، اظهار داشت : بر اثر مصرف مشروبات الکلی 2 نفر فوت کرد و خال یک نفر دیگر وخیم است.

وی افزود: 2 نفر دیگر نیز در بیمارستان اردبیل بستری و دیالیز می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن هشدار به مصرف کنندگان این قبیل مواد، گفت: مصرف هرگونه مشروبات الکلی ،چه طبی چه صنعتی و سایر فرآورده هایی از این دست به هیچ عنوان در کنترل ،پیشگیری و کاهش بیماری کرونا موثر نیست و اثرات زیانبخشی را به دنبال دارد و باعث مرگ ،از بین رفت بینایی،ازکار افتادن کلیه ها و سایرمشکلات جسمی و روحی غیر قابل جبرانی می شود.

با شایعه سازی عده ای سود جو و فرصت طلب که مصرف الکل باعث از بین بردن ویروس کرونا در بدن میشود متاسفانه 20 نفر از اهالی خوزستان ، دو نفر در اردبیل و چندین نفر دیگر در سایر شهرهای کشور در پی مصرف الکل صنعتی و دست ساز فوت کرده اند و چندین نفر نیز هوشیاری خود را از دست داده و عده ای نیز راهی بخش دیالیز شده اند.

بر این اساس با بررسی بعمل آمده توسط پلیس اطلاعات و امنیت مشخص شده، عده ای سود جو با استفاده از وایتکس و مواد شوینده، رنگ زردالکل صنعتی را به رنگ سفید تبدیل کرده و به عنوان الکل طبی و فرآورده دارویی فروخته اند و عده ای نیز مشروبات الکلی دست ساز آلوده و کشنده را بر اساس شایعه ایجاده کرده خود به تعدادی فریب خورده جهت نجات از بیماری کرونا فروخته اند که پس از شرب این مواد مهلک به کام مرگ فرو رفته و یا هوشیاری و سلامتی خود را از دست داده اند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها