دستگیری سارق نظافتچی

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا از دستگیری فردی که اقدام به تاسیس شرکت صوری خدمات نظافتی منزل با هدف سرقت کرده بود خبر داد.

دستگیری سارق نظافتچی

سرهنگ سرافراز احمدی رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا بیان داشت: آقا و خانم جوانی سه روز پیش به کلانتری مراجعه و گفتند در زمینه نظافت منزل شان با یک شرکت خدماتی تماس گرفتند که این شرکت نظافتچی خانمی را برای نظافت خانه شان فرستاد.

وی ادامه داد: براساس شکایت شکات، خانم نظافتچی حدودا ۳۵ ساله برای نظافت به این خانه می‌رود و در محل صاحبخانه را با آبمیوه مسموم بیهوش و اموال این خانه را به ارزش ۷۰ میلیون تومان سرقت می‌کند و وقتی آقا به خانه می‌رود جسم بیهوش همسرش را کشف می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به گفته‌های شکات، این خانم به مدت ۴۸ ساعت بیهوش بوده است و بعد از به هوش آمدن به همراه همسرش برای شکایت مراجعه می‌کند که با این تفاسیر تیمی از ماموران عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شدند و برای پیدا کردن سرنخی از این سارق اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده جریان داشت تا اینکه مشخص شد این شرکت صوری است و بالاخره صبح روز گذشته آقایی با شکات تماس می‌گیرد و مدعی می‌شود که فردی یک دستگاه موبایل را برای فروش آورده است و مغازه دار به موضوع مشکوک شده و تعدادی شماره تلفن را پیدا کرده و با یکی از آن‌ها تماس گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: با مراجعه شاکی به کلانتری، هماهنگی با مقام قضائی صورت گرفت و در حالیکه فرد تماس گیرنده به فروشنده موبایل نصف پول را داده بود تا چند ساعت دیگر در مراجعه بعدی مابقی پول را به او بدهد این فرد هنگام مراجعه به فروشنده دستگیر شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری صراحتا به جرم خود اعتراف کرد گفت: متهم گفت که به همراه همسر ۳۵ ساله اش تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته و بعد از تماس شکات با شرکت همسرش را برای نظافت به خانه آن‌ها اعزام کرده است؛ بنابراین گزارش، متهمان با شیوه بیهوش کردن صاحبخانه‌ها از آن‌ها سرقت می‌کردند و تلاش ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم زن پرونده نیز جریان دارد.

سرهنک سرافراز احمدی به شهروندانی که قصد خانه تکانی در ایام باقی مانده تا نوروز را دارند توصیه داشت برای بکار گیری نیروی خدماتی حتما به دفاتر خدماتی مجاز مراجعه کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

منبع: خبرگزاری میزان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • افشین
    0

    دورود به عزیزان سایت خبر فوری با عرض معذرت از دخالت در موضوع،ولی به لحاظ حساسیت و اهمیت انتخاب مناسب تیترها،با دقت در تیتر خبر بالا ملاحضه می گردد که آخر خبر با کلمه اول خبر به هیچ وجه همخوانی نداشته و جمله ساختار درستی ندارد.(با چند بار خواندن جمله متوجه می شوید). لذا جسارتا پیشنهاد می گردد.جمله تیتر خبر یا فقط به صورت "دستگیری سارق نظافتچی/دستگیری نظافتچی سارق" یا "سرقت نظافتچی سارق از صاحبخانه" عنوان گردد. همچنین خواهشمند است تا آنجا که میسر است از واژگان پارسی در جملات سایت استفاده شود. با سپاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها