۸۰ درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان گفت: ۸۰ درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند و این امر خطرآفرین است.

۸۰ درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند

عباسعلی جوادی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: همه به خوبی می‌دانیم که ارتباط انسان‌ها با یکدیگر موجب گسترش ویروس کرونا می‌شود، بر این اساس باید از عکس‌العمل‌ها و صحبت‌های بی اساس و صرفاً احساساتی در این زمینه دوری کرده و در زمینه قطع زنجیره انتقال ویروس اقدامات جدی انحام دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از افراد ناقل کرونا علامتی ندارند و این امر خطر آفرین است، تاکید کرد: بر این اساس باید ارتباط میان انسان‌ها مدیریت شود و مردم نیز باید بهداشت فردی را جدی بگیرند.

مردم باید قرار داشتن در شراطی بحرانی را باور داشته باشند

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مردم باید قرار داشتن در شراطی بحرانی را بپذیرند و باور داشته باشند، تاکید کرد: بخشی از این موضوع به عملکرد مسئولان برمی‌گردد، ترس یک عامل طبیعی و خدادای است که از ضرر رسیدن به انسان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تنها ترس بیجا از یک موضوع صحیح نیست، تاکید کرد: در شراطی فعلی این ترس ضرورت دارد، نباید احساساتی درباره این بیماری صحبت شود چراکه حفظ جان مردم در این شرایط از هرچیزی بیشتر اهمیت دارد.

کرونای صنفی در اصفهان از خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود

در ادامه رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان این اعتقاد که با ادامه شرایط فعلی کرونای صنفی در اصفهان از خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود، گفت: ما منتظر تصمیم مسئولان هستیم و هر زمان تصمیم به اصناف تعطیلی بگیرند آن را اجرایی خواهیم کرد.

جهانگیری با اشاره به اینکه در تعطیلی اصناف باید امنیت اجتماعی و اقتصادی مردم و کسبه لحاظ شود، بیان داشت: بر این اساس باید جنبه‌های مختلف این موضوع از جمله نحوه تامین کالاهای اساسی مردم مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه اصناف در این شرایط در کنار مردم و مسئولان خواهند بود، گفت: برخی واحدهای کوچک، در شرایط ایجاد شده درباره کرونا دچار ورشکستگی شده اند که باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پزشک سهمیه ای
    0

    همه شدن اظهار نظر کن شدن دیگه.شورای شهر و چه به بهداشت و درمان اخه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها