زباله‌گردی کودکان را گزارش کنید

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از شهروندان خواست در صورت رویت زباله‌گردی به‌خصوص در میان کودکان موضوع را به ۱۳۷ اطلاع دهند.

زباله‌گردی کودکان را گزارش کنید

رضا کرمی محمدی در گفت وگویی درباره وضعیت جمع‌آوری پسماندها در شهر تهران اظهارکرد: اقدامات خدمات شهری در حال انجام است و نحوه جمع‌آوری پسماندها تغییری نکرده است و اینطور نیست که در جایی اقدام به جمع آوری نشده باشد البته تفکیک پسماند به‌صورت موقت با توجه به شیوع کرونا تعطیل شده است که درپی آن زباله‌گردی هم نباید وجود داشته باشد.

این عضو شورای فرماندهی ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در شهر تهران ادامه داد: خواهش ما از شهروندان این است که زباله‌های خود به خصوص دستکش، ماسک و ... را پس از استفاده در سطح معابر و جوی آب رها نکنند و آن‌ها را حتما در سطل زباله بیندازند.

کرمی محمدی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود تعطیلی تفکیک زباله همچنان زباله‌گردها در شهر دیده می شوند، اظهارکرد: این کار ممنوع است و شهرداری به‌طور قطع با متخلفان برخورد خواهد کرد. در خواست ما از شهروندان این است که اگر با پدیده زباله‌گردی به خصوص در مورد کودکان مواجه شدند حتما موضوع را به ۱۳۷ اطلاع دهند. اگر مشخص شد این افراد با پیمانکاران شهردای مرتبط هستند حتما با پیمانکار مرتبط برخورد خواهد شد و اگر خارج از مجموعه شهرداری باشد، خواهش ما این است که دیگر دستگاه‌ها نیز ورود و با موارد تخلف برخورد کنند.

وی درباره جمع‌آوری زباله‌ها نیز گفت: شهروندان اگر در مناطقی از شهر با عدم جمع‌آوری زباله روبه‌رو شدند، حتما موضوع را به ۱۳۷ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محقق
    0

    آقا جان تعارف را بگذارید کنار. عامل شیوع و گسترش کرونا در تهران زباله گردی تا حدی بوده ولی اصل آن تفکیک زباله توسط خودروهای با علامت شهرداری است که متوقف نشده. بیا ببین چه خبره. باید شهر را دید، جور دیگر باید دبد، از پشت میز گوش کردن دستور دادن حلی در گسترش بیماری از زباله دانها نمی کند. زباله عامل گسترش کرونا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها