دسیسه مرد جوان با مسموم کردن عمو و همسرش

مرد جوانی که با مسموم کردن نسکافه قصد داشت عمو و زن عمویش را به قتل برساند، پس از بازداشت مدعی شد آنها به اشتباه نسکافه مسموم را خورده‌اند.

دسیسه مرد جوان با مسموم کردن عمو و همسرش

چند روز قبل مرد میانسالی به همراه همسرش نزد پلیس رفت و پس‌از شکایت از برادرزاده‌اش مدعی شد: برادرزاده‌ام به‌نام داریوش سال‌ها قبل عاشق مینا دختر برادر دیگرم شده بود و از قضا پسر من هم به مینا علاقه زیادی پیدا کرده بود.

در نهایت این جدال عشقی میان دو پسرعمو به ازدواج داریوش و مینا ختم شد.

ولی ازدواج دو برادرزاده‌ام با هم ۴ سال بیشتر طول نکشید، چون داریوش که راننده آمبولانس خصوصی بود به ماده مخدر صنعتی شیشه اعتیاد پیدا کرده بود و مینا هم با دریافت مهریه‌اش از او جدا شد.

در حقیقت با این اتفاق داریوش همه زندگی اش را از دست داد و ۷ ماه قبل به خانه من آمد تا با ما زندگی کند من هم قبول کردم تا اینکه چند روز قبل زمانی که من و همسرم داخل خانه بودیم داریوش برایمان نسکافه آورد.

با خوردن نسکافه بی‌هوش شدیم. اگر بچه‌هایمان به سراغمان نیامده بودند به‌طور حتم مرده بودیم . فرزندانم بدن نیمه جان ما را به بیمارستان رساندند و پس از ۱۰ روز که در کما بودیم، زنده ماندیم حالا هم آمده‌ام تا از داریوش شکایت کنم چراکه او قصد جان ما را کرده بود.

با ثبت شکایت این مرد میانسال و همسرش بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت داریوش را صادر کرد. مرد جوان پس از بازداشت در ادعای عجیبی گفت: عمو و زن عمویم دروغ می‌گویند آنها می‌خواهند با این کار برایم پاپوش درست کنند و من را به زندان بفرستند تا پسرشان با همسر سابقم ازدواج کند.

پس‌از این اظهارات و دستور بازپرس، داریوش برای بررسی ادعاهایش در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و با گذشت 9 روز از بازداشتش، او ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت: من ماده مخدر شیشه را برای مصرف خودم در نسکافه ریخته بودم.

اما عمو و زن عمویم که از ماجرا بی‌خبر بودند، به اشتباه نسکافه مرا خوردند و مسموم شدند.

من قصد مسموم کردن و کشتن آنها را نداشتم.

با اظهارات جدید مرد جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات در خصوص این ادعا را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها