دستگیری عامل انتشار کلیپ دروغین ویروس کرونا در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین در خصوص ویروس کرونا در یک عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

دستگیری عامل انتشار کلیپ دروغین ویروس کرونا در میناب

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز(۲۴ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع ویروس کرونا، موضوع برخورد با انتشار دهندگان کلیپ که باعث تشویش اذهان عمومی شده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان میناب قرار گرفت.
وی افزود: پس اقدامات اطلاعاتی و انجام تحقیقات فنی و پلیسی دو نفر انتشار دهندگان کلیپ جعلی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجوئیهای فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه اعتراف و انگیزه خود را جلب توجه و افزایش دنبال کننده در اینستاگرام عنوان کردند که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه برابر قانون مجازات اسلامی، هر کس به قصد تشویش اذهان عمومی اکاذیبی را تهیه و در فضای مجازی انتشار دهد مجرم شناخته شده و قانونگذار نیز برای مجرم مجازات تعیین کرده است از عموم شهروندان خواست هرگز آگاهانه یا نا آگاهانه اقدام به نشر یا بازنشر شایعه و مطالب دروغین در فضای مجازی نکنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی با مراجعه به پلیس فتا و یا با استفاده از تلفن ۱۱۰ گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان متخلفان اقدام شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها