پیامک هشدار قطع برق را جدی نگیرید/ مهلت تمدید شده است

 در حالی که وزیر نیرو اعلام کرده است مهلت پرداخت قبوض برق تا پایان اردیبهشت ماه تمدیدی شده است برخی مشترکان پیامک هایی را مبنی بر ضرورت پرداخت بدهی دریافت کرده اند و مهلت پرداخت نیز روزهای پایانی اسفند اعلام شده است.

پیامک هشدار قطع برق را جدی نگیرید/ مهلت تمدید شده است

بررسی ها اما نشان می دهد این پیامک ها به صورت سیستمی ارسال شده است .

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تهران در خصوص علت ارسال این پیامک ها گفت: چند روزی طول می کشید تا ارسال پیامک برای مشترکان بدهکار متوقف شود اما با این حال حسب تصمیم اتخاذ شده قطع برق هیچ مشترک بدهکاری در دستور کار نیست.

وزیر نیرو پیش تر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام کرد: شرایط بیماری کرونا، موجب رکود و کندی در برخی از کسب وکارها می‌شود.

وی افزود: به خصوص در کسب و کارهای پایان سال، ما به سهم خودمان هرچند که هزینه‌های آب و برق در سبد هزینه خانوار درصد قابل ملاحظه‌ای نیست و جز پایین‌ترین‌ها است، اما امروز به همه شرکت‌های آب و فاضلاب در تمام استان‌ها و شرکت‌های توزیع برق ابلاغ شده است که به دلیل شرایط خاص و مواردی که مشترکین برای دریافت انشعاب مراجعه می‌کنند و باید حق انشعاب را طبق قانون پرداخت کنند حداکثر مدارا با مراجعه کنندگان شود و در صورت تخصیص به شکل اقساطی انشعاب پرداخت شود.

وی ادامه داد: افرادی که در صحبت‌هایم به آن اشاره داشتم، در پرداخت قبوض خودشان چه برق و چه آب مشکلاتی موقت و قطعی داشته باشند مهلت لازم داده شود و فعلاً قرار است تا پایان اردیبهشت ماه زمانی است که مدارای لازم و مورد نیاز با مشترکان برای پرداخت قبوض آن‌ها انجام می‌گیرد.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها