خودروها با پلاک غیربومی اجازه ورود به استان سمنان را ندارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن ضرورت جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا گفت: پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به استان را ندارند.

خودروها با پلاک غیربومی اجازه ورود به استان سمنان را ندارند

حبیب‌الله خجسته پور شامگاه یکشنبه در دبیرخانه ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان با تأکید بر اینکه اقدامات مهمی برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان انجام‌شده است، اظهار داشت: پلاک‌های غیربومی متوقف و به کمربندی‌ها هدایت می‌شوند و درصورتی‌که مسافران بخواهند وارد شهرهای استان شوند، مشخصات و شماره تماس آنان اخذ و در اختیار مراکز بهداشت و درمان منطقه قرار خواهد گرفت و نظارت‌های بهداشتی بر روی این افراد غیربومی انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های کنترل تردد در ورودی و خروجی شهرهای استان سمنان مستقر شدند، تصریح کرد: در این پایگاه‌ها، طرح تب‌سنجی، پایش و غربالگری از مسافران عبوری انجام می‌شود.

معاون استاندار سمنان قطع حلقه ارتباطی مردم را یک راهبرد اساسی برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دانست و خاطرنشان کرد: تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری با همکاری اصناف در دستور کار قرارگرفته است.

خجسته پور افزود: مردم استان سمنان باید خریدهای نوروزی خود را به زمان دیگری موکول و با کاهش ترددهای در معابر شهری و روستایی، شاهد قطع زنجیره انسانی کرونا ویروس خواهیم بود.

وی بابیان اینکه جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، قطع زنجیره انسانی و مقابله با انتقال این ویروس در بین اقشار جامعه مهم‌ترین هدفی است که در اجرای این طرح‌ها دنبال می‌شود، اضافه کرد: این طرح‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حضور نیروهای بسیجی، پاسداران، هلال‌احمر و نیروی انتظامی در حال اجرا است.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها