دستگیری پزشک زیبایی قلابی در پایتخت

معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری زنی که خود را پزشک جراحی زیبایی معرفی کرده و حتی اقدام به انجام عمل جراحی هم کرده بود، خبر داد.

دستگیری پزشک زیبایی قلابی در پایتخت

سرهنگ نادر مرادي معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت توضیح داد:روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از فعالیت غیر قانونی زنی جوان در پوشش پزشک در حوالی خیابان ملاصدرا با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نادر مرادي افزود :مأموران با تلاش شبانه روزي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي مطب متهم را در يک مجتمع پزشکي شناسايي کردند.

وي با بیان اینکه در بررسي هاي اوليه مشخص شد خانم جوان خود را پزشک و جراح زيبایي به مراجعه کنندگان به مطب معرفی کرده است، گفت: متهم با جعل سربرگ معاونت درمان يکي از دانشگاه هاي علوم پزشکي بیماران را ويزيت و حتی برخي از جراحي هاي زيبایي را انجام داده است.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت به نشانی مطب متهم برای تحقیقات تکمیلی اعزام و با حضور در محل مشاهده کردند تعدادي بيمار براي درمان در مطب اين پزشک قلابي حضور دارند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه سريعا با هماهنگي قضائي این پزشک قلابی دستگیر و متهم براي ادامه تحقیقات تکمیلی به این معاوننت انتقال یافت، خاطر نشان کرد: با دستور قضائي مطب اين دکتر قلابي پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پلیس پایتخت در پايان با بيان اينکه تاکنون 3 تن از شاکیان شناسايي شده اند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده وکسب هرگونه اخبار پيرامون فعاليت غير مجاز افراد سودجو، مراتب را از طريق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پليس اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها