مارال بنی آدم در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

از مردم خواهش می‌کنم از تجمع‌های غیرضروری پرهیز کنند/ ماندن در خانه به نفع خودمان است

بازیگر تلویزیون و تئاتر درخصوص روزهای کرونایی گفت: در این روزها خیلی کم بیرون از منزل تردد می‌کنم و درگیر ضدعفونی‌های مختلف نیزهستم و امیدوارم همگی به سلامت از این روزها بگذریم.

از مردم خواهش می‌کنم از تجمع‌های غیرضروری پرهیز کنند/ ماندن در خانه به نفع خودمان است

مارال بنی‌آدم در گفت‌وگو با برنامه سرنا به همکاری با برادران کیایی و حضور در سریال هم‌گناه اشاره کرد واظهار داشت: از همکاری با برادران کیایی بسیار راضی و خوشحال هستم چراکه هردونفر حرفه‌ای هستند و به معنای واقعی می‌داند که از هر بازیگر چه توقعی دارد.

وی درخصوص علت استقبال از سریال‌های شبکه نمایش خانگی خاطرنشان کرد: نگارش فیلمنامه‌های قوی و جذاب، سبک متفاوت فیلمسازی و حضور بازیگران و خواننده‌های محبوب از علل استقبال مردم از سریال‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

این خانم بازیگر به روزهای کرونایی اشاره ومطرح کرد: در این روزهای کرونایی از هموطنان تقاضا دارم که همکاری و همدلی خود را به اوج برسانند تا این روزهای سخت را سپری کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین خواهش می‌کنم مردم در خانه بمانند و از تجمع‌های غیرضروری پرهیز کنند چراکه به نفع خودمان و فردای ما است.

این هنرمند کشورمان در پایان به آرزویش در سال جدید اشاره کرد و عنوان کرد: بزرگترین آرزویم در سال جدید، آرزوی سلامتی برای تک تک هموطنانم و گذراندن این روزهای سخت به سلامتی است.

71

حجم ویدیو: 11.22M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها