کشف 150 هزار نخ سیگار قاچاق از سوپرمارکتی در "شرق پایتخت"

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از 150 هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در یک واحد صنفی سوپر مارکت در شرق تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف 150 هزار نخ سیگار قاچاق از سوپرمارکتی در "شرق پایتخت"

سرهنگ "مهدی تاجیک" رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: روز گذشته گزارشی مبنی بر دپو و فروش سیگارهای خارجی توسط متصدی یک واحد صنفی سوپر مارکت در حوالی خیابان مسیل باختر به ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت، اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران این اداره قرار گرفت و پس از تأیید صحت و سقم خبر، با هماهنگی مقام قضائب صبح روز بیست و هفتم اسفندماه ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند در بازدید واحد صنفی سوپرمارکت 7 هزار و 500 پاکت سیگار بالغ بر 150 هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق را کشف و واحد صنفی را با دستور قضائی پلمب کنند. سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه مالک این واحد صنفی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی سیگار قاچاق کشف شده را 3میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز به ویژه مواد دخانی که دروازه ورود جوانان به بلای خانمان سوز اعتیاد می باشد یکی از اولویت های اساسی است و اراده پلیس در این موضوع استوار و طرح برخورد با قاچاق مستمر و همیشگی است.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیگاری
    0

    طوری جریمه اش کنید که که با خانواده اش برگرده به دورهء پارینه سنگی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها