بازیگران مشهور سینما که به کرونا مبتلا شده‌اند

درحالی‌که ویروس کرونا در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است،‌ برخی بازیگران و چهره‌های هالیوودی نیز از این قاعده مستثنا نبوده‌اند و در روزهای اخیر تست کرونای برخی از آن‌ها مثبت اعلام شده است.

بازیگران مشهور سینما که به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش خبر فوری به نقل از فاکس‌نیوز،‌ تام هنکس ۶۳ ساله یکی از هنرپیشه‌های برجسته آمریکایی چندی پیش اعلام کرد که تست کرونای او و همسرش (ریتا ویلسون) طی مدت زمانی که در استرالیا مشغول فیلم‌برداری یک پروژه بودند، مثبت تشخیص داده شده است.

روز دوشنبه رسانه‌ها اعلام کردند این هنرپیشه به همراه همسرش از بیمارستانی واقع در ایالت کویینزلند استرالیا مرخص شده‌ و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

در این روز همچنین ادریس آلبا، هنرپیشه ۴۷ ساله انگلیسی هم اعلام کرد تست کرونای او نیز به‌رغم ظهور هیچ‌یک از علائم این ویروس، مثبت تشخیص داده شده است. او در پیام‌هایی از مردم درخواست کرد نکات بهداشتی، شستن دست‌ها و ماندن در خانه را جدی بگیرند؛ چرا که مبتلایان بدون نشانه چون خودش همه جا هستند.

کریستوفر هیویو، هنرپیشه نروژی ۴۱ ساله سریال «بازی تاج و تخت» نیز روز دوشنبه اعلام کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است و در پیام‌هایی ضمن اطلاع دادن از وضعیت جسمانی خوبش، از مردم خواست تا نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند.

همچنین اولگا کوریلنکو هنرپیشه فرانسوی و ریچل متیوز هنرپیشه آمریکایی ۲۶ ساله که برای ایفای نقش در «روز مرگ مبارک»‌ شناخته می‌شود، اعلام کرده‌اند تست کرونای آن‌ها نیز مثبت تشخیص داده شده است.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها