سه نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در زاهدان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف در زاهدان با ۱۷ فقره سرقت دستگیر شدند.

سه نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی گزارش سرقت از شهروندان توسط اعضای یک باند مسلحانه در سطح شهر زاهدان موضوع به طور ویژه در دستور عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اظهارات چند تن از شکات این پرونده مشخص شد سارقان با سر و صورت پوشیده با یک دستگاه پژو ۴۰۵، جلوی آنها را گرفته و با تهدید سلاح گرم گوشی همراه، وجوهات نقد و دیگر وسایل با ارزش را زورگیری و متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات فنی و میدانی یکی از اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه اعضای این سارق سابقه دار با هماهنگی مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در محدوده خیابان امامت شهر زاهدان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح تپانچه، ۱۲ عدد فشنگ ساچمه‌ای، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه چاقو و تعدادی کارت بانکی و کارت ملی کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه و به عنف در سطح شهر زاهدان با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانش اعتراف که با اطلاعات به دست آمده همدستان متهم طی عملیات‌های مجزا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت‌های اعضای این باند و دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها