نخستین دزد سال 99 به دام افتاد

یک سارق در نخستین دقایق سال 99 دست به سرقت آیفون یک خانه زد و در همان محل سرقت دستگیر شد.

نخستین دزد سال 99 به دام افتاد

ساعت 7:20 دقیقه صبح نخستین روز سال 99 ماموران تهران برای برقراری امنیت و آرامش در حال گشت زنی بودند در منطقه خانی آباد بودند با مرد جوانی که در حال باز کردن آیفون تصویری یک ساختمان بود روبرو شدند.

ماموران که به رفتارهای مرد جوان مشکوک شدند به سراغ وی رفتند و مرد جوان ادعا کرد که از ساکنان ساختمان است اما وقتی مدیر ساختمان به درخواست پلیس به جلوی در آمد مشخص شد این مرد از اهالی این ساختمان نیست و قصد آیفون تصویری را داشته است.

بدین ترتیب مرد جوان که راهی جز اعتراف نداشت ادعا کرد با توجه به خلوتی خیابان در زمان سال تحویل قصد سرقت آیفون تصویری را داشتم که پلیس سر رسید و دستگیر شدم.

یکی از اهالی محل به خبرنگار گفت: داخل خانه بودیم که گویا خودروهای عبوری شاهد سرقت این مرد بودند و با پلیس تماس گرفتند و خیلی زود ماموران کلانتری 152 خانی آباد در محل حاضر شده و متهم را دستگیر کردند و آیفون خانه نیز خراب شده است.

ناصر نیز که بخاطر اعتیادش به در حالت عادی نبوده و در حالت توهم است پاسخ های عجیبی می دهد و در حالیکه پرونده وی نشان از سابقه دار بودن ناصر خبر می دهد اما این متهم می گوید اصلا و ابدا نرفته است.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شروین
    0

    میشه بگید این گفتگوی متفاوت چی بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها