مازنی در گفت و گو با خبرفوری:

کسی که در حرم را می‌شکند جاهل نیست، ستون پنجم دشمن است/ رئیس جمهور در مدیریت بحران کرونا همان " شیخ حسن روحانی" زمان جنگ باشد

نماینده مردم تهران در مجلس دهم معتقد است: کسی که در حرم امام معصوم را به نام دفاع از مقدسات می‌شکند، نه تنها جاهل نیست که خائن است و برنامه ریزی شده دست به این اقدام می‌زند.

کسی که در حرم را می‌شکند جاهل نیست، ستون پنجم دشمن است/ رئیس جمهور در مدیریت بحران کرونا همان " شیخ حسن روحانی" زمان جنگ باشد

حجت الاسلام احمد مازنی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبر فوری درباره عملکرد دولت در مدیریت بحران کرونا اظهارداشت: در شرایطی فعلی، مهم ترین مسئله و وظیفه تقویت ستاد فرماندهی است. اگر واقعا قبول داریم که شرایط فعلی همچون شرایط جنگی است؛ در جنگ اگر فرمانده ضعف هایی هم داشته باشد در حین درگیری با دشمن او را مورد مؤاخذه قرار نمی‌دهند و همه سعی می‌کنند دستورات فرمانده را حتی اگر دقیق هم نباشد اجرا کنند.
وی افزود: البته در شرایطی که از بحران عبور کردند و عملیات تمام شد آن وقت می نشینند تحلیل و بررسی د می کنند تا اگر اشکال و ایرادی در کار وجود داشته برطرف شود.
نماینده مردم تهران ، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به اینکه اگر در قضیه کرونا کارهایی که می توانست انجام شود را فهرست کنیم زیاد می‌شود، گفت: اینکه زودتر از آن زمانی که این بیماری به استان های مختلف سرایت کند و از اولین نقطه ای که کشف شد از آنجا کنترل و قرنطینه می‌شد یا یک کار علمی انجام می شد که این مسئله به سایر نقاط کشور تسری پیدا نکند، قطعا کار درست این بود و در ادامه هر کار منطقی و مستدلی که لازم بود باید انجام می‌شد.
مازنی ادامه داد: همچنین اگر کارهایی که نباید انجام می شد را فهرست کنیم نیز می تواند بسیار زیاد باشد اما الان از موضع دلسوزانه و مصلحت کشور برای حفظ جان مردم چه باید کرد؟

در شرایط فعلی نیز باید بحث بر سر این باشد که با این ویروسی که الان به تمام خانه‌ها، آشپزخانه‌ها، پادگان‌ها و محیط ادارات و کار و زندگی مردم رسوخ کرده و همه را تحت تاثیر قرار داده چه باید کرد نه اینکه دعوا کنیم بر سر این موضوع که چه کسی روز اول باعث ورود این ویروس به کشور شد

وی با بیان اینکه اولین مسئله در این قضیه فرماندهی متمرکز و قوی است خاطرنشان کرد: زمانی که رژیم بعث عراق به کشور ما حمله کرده بود، آنجا دیگر وقت این نبود که بیاییم درباره اقدامات پیشگیرانه از وقوع جنگ بحث کنیم بلکه بحث این بود حال که دشمن تجاوز کرده باید به او چگونه پاسخ دهیم.
مازنی تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز باید بحث بر سر این باشد که با این ویروسی که الان به تمام خانه‌ها، آشپزخانه‌ها، پادگان‌ها و محیط ادارات و کار و زندگی مردم رسوخ کرده و همه را تحت تاثیر قرار داده چه باید کرد نه اینکه دعوا کنیم بر سر این موضوع که چه کسی روز اول باعث ورود این ویروس به کشور شد.
این عضو فراکسیون امید مجلس دهم در ادامه خاطرنشان کرد: باید اولویت بندی از باب الاهم فی الاهم برای مدیریت وضع موجود و پیش بینی برای رسیدن به وضع مطلوب صورت گیرد.
وی افزود: در حال حاضر ستادی قوی در کشور برای مقابله با کرونا شکل گرفته است به این معنا که شورای عالی امنیت ملی تصویب کرده و رئیس جمهور با فرماندهی این ستاد را برعهده دارد و از طرفی ستاد کل نیروهای مسلح نیز مامور شده است تا به امر فرماندهی معظم کل قوا در اختیار رئیس جمهور باشد و با این ستاد همکاری کند.

تفاوتی ندارد که این جریان شیعه انگلیسی یا سنی وهابی است و یا مدعی انقلابی گری است هرکه باشد در این شرایط خائن است و دارد به کشور خیانت می کند یعنی اگر حتی خودش هم علم به خیانتش ندارد، باید دهانش را ببندند چراکه چنین افرادی در سلامت و جان مردم اخلال می کنند

مازنی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم ترین نقطه ضعف برای این مرحله و ادامه کار عدم اقتدار دولت و این ستاد است، تاکید کرد: به نظر می رسد که دولت دارد با این قضیه با تعارف برخورد می کند.
این عضو فراکسیون روحانیت مجلس دهم افزود: به عنوان نمونه جریانی که در قم و مشهد مزاحم اجرای قانون حالت فوق العاده و وضعیت بحرانی می شود، این جریان هر کسی که باشد در هر پست، مقام و لباسی که دارد، باید سر جای خود بنشیند.
وی ادامه داد: تفاوتی ندارد که این جریان شیعه انگلیسی یا سنی وهابی است و یا مدعی انقلابی گری است هرکه باشد در این شرایط خائن است و دارد به کشور خیانت می کند یعنی اگر حتی خودش هم علم به خیانتش ندارد، باید دهانش را ببندند چراکه چنین افرادی در سلامت و جان مردم اخلال می کنند.
وی افزود: به جای اینکه بگوییم این جریان انگلیسی یا اروپایی است از ابتدا چرا وقوع این مسئله را پیش بینی و پیشگیری نکردیم و نیروهای امنیتی و انتظامی کشور کجا بودند که به حرم اهل بیت (ع) جسارت می شود؟
مازنی افزود: اگر نتوانسته باشیم در اجرای این قانون امنیت حرم مطهر امام معصوم و امامزادگان را حفظ کنیم و هر کسی با هر عقیده و مسلکی به خودش جرات دهد مخل امنیت این اماکن شود.اینجا جایی است که نباید اجازه تعرض دهند و به هر دلیلی در بشکنند چراکه قانون در کشور باید اجرا شود به ویژه در شرایط بحرانی که حفظ جان مردم مطرح است.
وی تاکید کرد: هرچند که من شک ندارم این افراد اگرمستقیم عامل نباشند، با واسطه عامل دشمن هستند و افرادی که در شرایط بحرانی در اجرای قانون اخلال می کنند، حکم ستون پنجم دشمن را دارند.
این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم افزود: ضمن اینکه شکستن در حرم هتک حرمت است و مثل این است که کسی اصرار داشت از سر جهل دست مرجع تقلیدی را ببوسد، اطرافیان به او می گفتند دست آقا را برای بوسیدن می کشی می شکند اما آن فرد می گفت مهم نیست بشکند مهم این است که من بتوانم دست را ببوسم اما قضیه شکستن در حرم ها فراتر از "جهل مقدس" است و یک خیانت است که اگر خود امام معصوم حضور داشته باشند، اجازه نمی دهد این افراد این رفتارها را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی مراجع عظام تقلید و شخص مقام معظم رهبری در شرایط فعلی سفر غیر ضروری را دارای اشکال می دانند، فردی که می آید می گوید ما انقلابی هستیم، منظورش کدام انقلاب است؟ انقلابِ امام خمینی، آیت الله خامنه ای و مردم ایران که این را نمی‌گوید. منظور این شخص یا انقلاب سفید پهلوی است یا جریان برانداز است و یا در بهترین حالت جهل خوارج نهراوان است که این افراد دچار آن هستند.
عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به اینکه مسئله دیگری که برای مقابله با کرونا وجود دارد، تدام حضور مردم در ادارت از نیمه اسفند بود، افزود: من به عنوان نماینده مردم زبانم مو درآورد از اینکه به هر مقامی دسترسی داشتم گفتم تا دیر نشده ادارات دولتی را تعطیل کنید.

وقتی مراجع عظام تقلید و شخص مقام معظم رهبری در شرایط فعلی سفر غیر ضروری را دارای اشکال می دانند، فردی که می آید می گوید ما انقلابی هستیم، منظورش کدام انقلاب است؟

وی افزود: به یکی از وزراء گفتم متاسفانه آقای رئیس جمهور بحران را به سبک ناپلئون اداره می کند چراکه می گویند ناپلئون کارتابلش را دیر نگاه می کرد، وقتی که می دید زمانِ یک سوم نامه ها گذشته بود، یک سومش حل شده بود و یک سوم باقی مانده را به دیگران ارجاع می داد.
مازنی خاطرنشان کرد: در قضیه تعطیلی ادارت نیز گذاشتند که ایام پیک این مسئله بگذرد و حالا خود به خود کشور به صورت طبیعی و همزمان با نوروز تعطیل می شود. البته شاید یکی از دلایل شان برای عدم تعطیلی ادارات این بود که مردم به مسافرت نروند که این هم عذر بدتر از گناه است در حالیکه حاکمیت باید در مواقع بحران از خودش اقتدار نشان دهد و این طور نیست که بخواهد در یک فضای سیاسی و فرهنگی با مردم ارتباط برقرار کند. کار فرهنگی، سیاسی و اطلاع رسانی باید در صداوسیما انجام شود و رسانه‌ها و شخصیت های تاثیر گذار مردم را توجیه کنند اما وقتی پای اجرای قانون به میان می آید، اگر لازم شد باید با قوه قهریه انجام شود.
وی افزود: مدیریت ستاد از طرف عناصر مخربی که یا وابستگی دارند، یا جاهل اند و فهم درستی ازشرایط ندارند مورد هجمه واقع می‌شود در حالیکه الان دیگر وقت دعوای سیاسی و جناحی و تسویه حساب نیست و در میان تمام کسانی که بر اثر این ویروس فوت می‌کنند اصلاح طلب و اصولگرا و چپ و راست و طیف های مختلف هم هستند و جان انسان ها در خطر است.
مازنی تاکید کرد: اختیارات رئیس جمهور بر اساس قانون اساسی اختیارات بسیاری است و اختیارات فراتر از شرایط عادی نیز به رئیس جمهور تفویض شده است اما خود دولت هم دارد با تعارف با مسئله برخورد می‌کند و به نظر می‌رسد شرایط تحریم هم بی تاثیر نیست و دلیل دست به عصا حرکت کردن دولت شاید به دلیل تحریم‌هاست اما اولویت اول باید جان مردم باشد و مردمی باید باشند که شما برای آن ها امنیت تامین کنید و به فکر کسب و کار آنها باشید. بنابراین سر جان مردم دولت باید قوی برخورد کند.

به یکی از وزراء گفتم متاسفانه آقای رئیس جمهور بحران را به سبک ناپلئون اداره می کند چراکه می گویند ناپلئون کارتابلش را دیر نگاه می کرد، وقتی که می دید زمانِ یک سوم نامه ها گذشته بود، یک سومش حل شده بود و یک سوم باقی مانده را به دیگران ارجاع می داد

مازنی تصریح کرد: وقت آن رسیده که رئیس جمهور از موضع همان " شیخ حسن روحانی " که در زمان جنگ عضو شورای عالی پشتیبانی جنگ بود و پس از جنگ نیز نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی را برعهده داشت با این موضوع برخورد کند. چراکه شرایط شرایط جنگ است و در جایی که پای اجرای قانو ن در میان است با اقتدار برخورد کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در ادامه تصریح کرد: یکی ازافتخارات مجلس دهم تصویب قانون مدیریت بحران است و این قانون برای وزارت کشور هم مسئولت و هم اختیارات بالایی پیش بینی کرده است و اتفاقا سئوال اینجاست که وزارت کشور و رئیس جمهور در اجرای این قانون چه رفتاری می کنند که استنباط من این است انگار هنوز کشور را در شرایط بحران نمی بینند که قانون مدیریت بحران را اجرا نمی‌کنند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • کاربر ناشناس
    0

    عمو حالا يكى يك غلطى كرده شما شيخ ها ولكن فضيه نيستين مرد حسابى زدن دندان رسول خدا را شكستن ايشون بخشيدن عجب آدم هايي هستين شما ها اگر توان بخشيدن نداريد لباس عالمى وعمامه رسول الله. را از سرتون برداريد آقا مردم كمرشون زير بار گرانى وتورم خرد شده اين كورنا هم قوز بالاقوز شده شماها اگر عرضه داشتيد اگر لياقت داشتين اين اوضاع را مديريت ميكردين شكننده در اشتباهى كرده صاحب خونه هم ازتبار همون كسى هستس كه دندانش را شكستن ولى ايشون بخشيد بس انشالله صاحب در هم ميبخشد شما ها بفكر اين گندهايي كه زدين باشين وملت را از بدختى نجات بدهيد حضرت شيخ

  • ناشناس
    0

    به این شیخ بگویید چرا روز اول نبستید. اگر شما روزهای اول با تصمیم‌گیری و اعلام جمعی علما انجام میشد. آنوقت باید به این افراد خرده میگرفتند. وقتی خود مسولین اماکن متبرکه با مقاومت حداکثری جلوی تعطیلی را میگرفتند این آقایان کجابودند. وصایا فقط زورتان به افراد ضعیف میرسد.

  • کاربر ناشناس
    0

    برای پاک سازی کارهای احمقانه و بیشعورانه خودتان پای امریکا و بقیه را وسط بکشید اینهای که این کارها را میکنند به هیچ دین و مکتبی اعتقاد ندارند فقط از این شرایط برای خودشان بهترین سو استفادها را میکنند همینها نیروهای آتش به اختیار هستند

  • ع
    0

    خدا را شکر که مردم تهران شما اصلاح طلبان را بعنوان وکیل خود انتخاب نکردند شما و امثالهم خود را برای پاسخگویی بابت خسارات وارده به کشور و ملت طی ۶ سال گذشته آماده نمایید...

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      مردم تهران؟!!!! تهران همش ۲۰ درصد مشارکت داشت ینی ۸۰ درصد مردم این نمایندهای اصولگرای بله قربانگو رو بوقم حساب نکردن کدوم مردم تهران!!!!!!! شما اصولگراها بهتره پاسخگوی خسارتها وگندهایی که احمدی نژاد زد باشید الآنم عامل اصلی تحریم وبدبختی ملت شمایید

    • امیرکبیر
      0

      علیرضاخان وراجی کردی پسر... دانش تو کمه برو کمی مطالعه کن بعد بیا نظر بده عزیزم !

    • اا
      0

      حیف اسم امیر کبیر که رو خودت گذاشتی ...با مدیریت امام زمانی و گریه امام جعفری و یقه رو تا حد خفقی بستن و بیابون کردن همه جا و گم کردن دکل نفتی و...ببخشید وان دقیقه...سوادتون رو دیدیم ..کشور رو با نماز و مهر رو پیشونی و گذاشتن شام برای امام زمان و دیدن هاله نور و گدا پروری و یارانه پنج دلاریو خخخخ می شه اداره کرد خخخخ...خدایا شکرت

    • اا
      0

      امیر کبیر:امیر کبیر چه زیبا گفت: دوران افول و عقب ماندگی ملت ما زمانی شروع شد که ؛جای اندیشیدن را " تقلید ".جای تلاش و کوشش را " دعا ".جای فکر کردن به آرزوهای بزرگ را " قناعت ".جای اراده برای رفتن و رسیدن را " قسمت ".و جای تصمیم عقلانی را " استخاره " گرفت.راستی شما همونی نیستی تو زیر زمین خونت انرژی هسته ای تولید می کنی ..دروغ ک شاخ و دم نداره

  • nnm
    0

    آتش در اختیار بودنبه اشتبا تفسیری گریبان نظام را هم گرفته مثل عامل سقو هواپیما وگرفتن جان هموطنان وچماق به دستان که نتایج مشارکت در انتخابات را رقم زده

  • علیدهقان
    0

    بادرود این بنده خدادرمرحله اول اگه همچین حرفی رانزند کی میفهمد مرده است یازنده وبعدش هم تاچندروزی خوراک این بندگان خدا رافراهم کرده فعلا همه جاتعطیل شده هیچ جا خبری نیست اینقدر مشکل داریم که مگرخدابدادمون برسه

  • سیده فاطمه موسوی
    0

    سلام چطور درب حرم را شکستن این بی ادبی وبی شرمی و منافقانه هست.قلبم شکست باید مجازات شوند از آقای رئیسی خواستاریم به این موضوع رسیدگی شود

  • ملت
    0

    ملت بدلیل نداشتن قدرت کافی دیگه تمام مسولین رو واگذار به خدای بزرگ میکنن اقای روحانی خیانت ها و بی مسولیتی هایی کردن که بی حد حسابع خون شهدا و آه مردم بدبخت دامن گیر شماست بترسید از روزی که خدا حق و به حق دار بده اینقدر ادمها اومدن و رفتن همون رضا شاه قلدر تمام عیار بنی صدر خدا لعنتتون کنه بابی کفایتی با بی مسولیتی با دزدی های کلان و فساد اقتصادی ایران رو ویران کردید خدا ازتون نگذره

    نظرات شما -
    • آرش
      0

      خیلی از مرحله پرتی داداش مث اینکه تبلیغات مزخرف یه مشت دلواپس وآخوند آتش به اختیار خوب روت اثر گذاشته

  • لاله های سرخ
    0

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبود ... ز هر چه رنگ تعلق بگیرد آزادست !!!!!!!

  • نظری
    0

    همه بد هستن فقط شما آقایان خوبید... چرت شیعه انگلیسی بد است؟؟چون به شما باج نمیدهد...جیره خور شما نیست... شما اگه راست میگین برید جلو اختلاس و گرانی و فساد وفحشا رو بگیرید...جوری برخورد میکنید که انگار شما تو این چهل سال هیچ خطایی نداشتید و جامعه وضعش بهت شده؟؟؟

  • ناشناس
    0

    باسلام وقتی افراطی توهمه کشورهای پیروی ادیان هستند وجود دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر کسی مخواهدامامزادها رازیارت کندازدوردست برس سنه سه مرتبه بگویداسلامالیک قبوله

  • علی عزیزی
    0

    سلام هپاتیت هم بدتر از کرونا است ومنتقل میشود ولی این همه هیاهو ندارد وهمه میرفتند حرم وکسی نمی گرفت ولی حالا چون امریکاییها گفتن می گیرن، همه می گیرند بااین همه دوربین چندتا نشان بدهید ببینیم فعلا که عملا چیزی ندیده ایم حتی تاحالا یک کیت را مادر تلویزیون ندیده ایم فقط شما سواد دارید، با چه ازمایشی میفهمید طرف کرونا گرفته، علائم سی تی اسکنش چیست چرا نمی گذارید همه، همه چیز را بفهمندکار بدجوری بو میدهد احتمالا یک توطئه جمعی بین الشیاطین است که رقم اختلاس از حدتصور خارج است ادمهای ساده ای مثل من البته حدوداختلاس را حدس میزنم 20/000/000/000/000دلار، اشتباه نکنید رقم را حد پایین زدم ریاضیم خوبه

    نظرات شما -
    • جابر
      0

      احمق بیسواد بیشعور فقط در شهر دورافتاده خودما یک زن وشوهر بدبخت 14 از مشهد برگشتندوسه روز بعد مرد خانه براثر کرونا ویک هفته بعد زنش بر اثر کرونا مردندو حدود 30 نفر را الوده کردندو دوهزار کیلومتر راه خدا میداندجان چند انسان را گرفته اند. شما جاهلان نه به خدا وامام وپیامبر ایمان دارید نه رهبر و کشور ومردم

    • ح
      0

      آقای عزیزی انشااله حضرت کرونا شما را هدایت کرده باشند وگرنه شما همان کرانن و کوران و گنگ ها هستین و تا روشنایی رعد و برق رو میبینین تو بیابون قدم برمی دارین ...دست بردارید مگر بزرگتاب علم اخدا نبود مگر نفرمودن امام که در حرم نیست!!!شما بشین خونت خدمتت رو به مردم انجام بده انگار امام رو مهمون خودت کردی ..امام چه نیاز به پول و طلای تو برای ضریح داره

    • ز
      0

      اقای عزیزی یکی از رفیق های من در شهرستان کرونا گرفت حالش خیلی وخیم بود خدا بهش رحم کرد بعد از دوهفته بستری در بیمارستان بهتر شد حالا تو خونه در حال استراحت و قرنطینه است . خودش میگفت 10 کیلو وزن کم کرده . هوز هم سرفه هاش خوب نشده . چی میگی . خب حق داری خدارا شکر هنوز اطرافیانت نگرفته اند.

  • یه‌ایرانی
    0

    لطفا‌.خواهشن.‌خداوکیلی‌‌یک‌نفر‌از‌مسئولین‌هم‌بیاد‌ودر‌باره‌این‌گرونیهاوتورم‌افسارگسیخته‌حرف‌بزنه.اینطور‌که‌معلوم‌هست‌هیچکدوم‌از‌اقایون‌ومسئولین‌مشکل‌ودغدغه‌اقتصادی‌برای‌خودشون‌واطرافیانشون‌‌پیش‌نیومده‌‌که‌‌حداقل‌به‌خاطر‌خودشون‌واطرافیانشون‌هم‌که‌شده‌کمی‌به‌فکراین‌مردم‌محروم‌باشن.فقط‌این‌فرصت‌رو‌غنیمت‌شمردن‌برای‌تسویه‌حسابهای‌سیاسی‌.من‌یه‌سئوال‌از‌اقایون‌ومسئولین‌دارم‌که‌وضعیت‌اقتصادی‌ومعیشت‌مردم‌کجای‌‌حساب‌وکتابهاشون‌جاداره؟

  • ناشناس
    0

    روحانی کی وکجاوباچه مسئله ای جدی وباقدرت رفتارکرده نه اوکه دولتهای قبل هم همین بودندفقط دراین دولت مشکلات بیشترشده وضعفهاخودشوبهترنشون داده وگرنه دولت بایدبعنوان بالاترین مقام اجرایی کشوردربحران باقدرت باهرنهادی که سازمخالف میزندمقابله کنه ومردم چون هیچ اعتمادیبهیچ نهادی ندارندهرکاری انجام میدهنددرهمچین بحرانهایی است که حاکمیت ودولت میفهمندکه ملت ومردم فقط مطیعان وطرفداران آنهانیستند

  • ساده
    0

    این بلاهایی که سر روحانی میاد نتیجه ۷سال دروغ و فریب به مردم است

    نظرات شما -
    • حق طلب
      0

      کدوم بلا سر روحانی اومده ؟؟!! اگه بلایی باشه سر اونایی اومده که زحمات وخدمات دولت منتخب مردمو لگد مال میکنند همونا که با مرگ بر این وآن تحریمارو برگردوندند وحالا طلبکار دولتم هستن شرم بر آنها کرونا براشون کمه

  • ناشناس
    0

    سیستم اطلاعات کشور آنقدر واکنش سریع و قدرتمندی دارد که اگر کمترین بویی از ستون پنجمی دشمن حس کند به طرفه العینی بساط راجمع کند

  • صابر
    0

    این گروه همان هایی هستندکه به سفارت عربستان حمله کردند واتش زدندوعربستان 600 نفر از حجاج ایران باضافه 4000 نفر از حجاج دیگررا عمدا کشتند وایران را تحریم کردندو خون حججی ها و سلیمانی ها را ریختند وبازهم خواهند ریخت همراه خائنین مردم را بنام ضد انقلاب دراشوبها میکشندتا کشور سقوط کند .اینها رای مردم را بی ارزش و برای امام زمان صندلی خالی وبشقاب وقاشق درسفرها میگذارندو هاله نور تولید میکنند ودر شان وسطح داعش برای کشور مشکل ایجاد میکنند.ادعای نبوت دارندتا ریاست جمهوری ورهبری و...... اما از مشهد وقم سواستفاده میکنند.

  • اکبر
    0

    اینها هر کاری بخوان می کنند و کسی جلو دارشان نیست و نهایتا با یک عذر خواهی سرپوش میزارند به کارهایی که کردند. آیا اینها واقعا ستون پنجم دشمن هستند اگر هستند چرا با یک عذر خواهی بخشیده شدند؟ آیا کسی دیگر غیر اینها بود بخشیده میشد؟ اینها را شما می شناسید و می دانید در کجا هستند حضرت شیخ

  • ناشناس
    0

    آقاى روحانى با حسن نيت كامل توام با كاردانى عمل كرد و موفق هم بود ولى پس از درگذشت اقاى هاشمى كمرش شكست و اثار خستگى در او ظاهر شد تا جايي كه در لابيرنت قرار گرفت و وزراء خودش را يك در ميان از دست داد. حالا هم بقدر وسع خود زحمت ميكشد ولى اطرافيانش او را به گمراهى ميكشند يك روز ميگويد قرنطينه نداريم كه اعتراض ها بلند ميشود يك بار ميگويد براى انجام عبور بايد از اين خان به ان خان رفت فرياد ها را بلند ميكند و نظاير اينها يك بار ميگويد من از داخل اتوموبيل با سرعت از خيابان ميگيرم چهره شناسى ميكنم و حالا هم مواردى را كه ده ها بار وزير بهداشت بمردم گفت باز هم با حسن نيت باز گويى ميكند. خلاقيت و ابداع ديده نميشود بهر صورت اي صفحه جاى نظر نويسى است نه مقاله نويسى ولى خوانديم كه ديگران هم كه مقاله مينويسند و بى اثر است

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      مشکل ما مردم نپذیرفتن واقعیات و قبول موهومات- همه مسولین بهداشتی جهان و ایران تهدید کرونا رو گوشزد میکردن- اما عده ای که خویش را به ظاهر ایرانی و استقلال طلب جا زده اند بعنوان سردار و اخوند و چ و چ به تمسخر بیماری ودست به دعا و رازو نیاز بردن پرداختند- حال انکه خودشان در مخفی ترین د ور دست ترین مکان سر به بالین گذاشتند-انگار تعمدا برای بیماری جامعه برنامه میریزند-به قبل تر برویم- هواپیمای مسافربری را سرنگون میکنند- و داستانی درست میکنند و بیا و ببین- انگار همه دنیا بی نصیب از شعور هستند-انقدر انگشت تو سوراخ زنبور میکنند تا سرداران و نظامیان را به باد بدهند- بعد برایشان عزاداری باشکوه بگیرند و اقتدار نشان بدهند- تا کجا برویم عقب- انجا که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند- بخدا این اصولگرایی و اصلاح طلبی را کنار بگذارید- مملکت نابود شده- نه فرهنگی نه دینی نه ایمانی نه امنیتی نه ارامشی- درد اینه فکر میکنن ویرووس هم مثل دشمنه با موشک بزنن- عزیزان متوجه بشید کشتی داره غرق میشه

    • سيروس
      0

      بعله اقاى روحانى با حسن نيت كامل خيلى محكم گفت قرنطينه نداريم و مردم هم باحسن نيت كامل بار سفر را بستند و حركت كردن بعضى ها با حين نبت كامل كرونا را بردند و تحويل دادند. بعضى ها هم بدون كرونا رفتيد و با حسن نيت كامل كرونا را سوقاتي باخود اوردند ايرانى ها در همدلى و إيثار و فداكارى و كمك بهمديگر بى نظير هستند و اندكى هم در جهالت دست همه را از پست بستند.

  • احمد
    0

    مگر امثال همین ادمها اتیش بیار معرکه های شما نیستند- مگر به سفارتها و به منتقدان شما حمله نمیکنند- پشتشان را خالی نکنید- البته شما درست میگویید- در ایران یک سلسله خاصی حکومت میکنید- که هیچ مسولیتی در قبال کاهایتان حرفهایتان سیاستهایتان- دستوراتتان- و خرابیهایی که به جا گذاشته اید ندارید و فقط امریکا مقصراست- و در ضمن هیچ غلطی هم نمی تواند بکند- و همه شما با این تفاسیر ستون پنجم امریکایید- جالب است هر عمل و حرف شما برای اقای ترامپ وجاهت بیشتری میخرد- همه شما را میگویم از درشت تا ریزتان- و کشورهای دیگر مثل چین و روسیه و اروپا و حتی عربها از همه حرکتهای شما بهترین بهره برداری را میکنند و خدمان مثل کشتی بی ناخدا رها شده ایم در اقیانوس - مردم ایران با خودمان رو راست باشیم- ما در دنیا ی امروز هیچ ارزشی دیگر نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها