دردسرهای دختر پینگ‌پنگ‌باز در روزهای شیوع کرونا!

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه حضور دارد، می‌گوید میز تمرین ندارد و فقط تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد.

دردسرهای دختر پینگ‌پنگ‌باز در روزهای شیوع کرونا!

مهشید اشتری، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به لغو اردوی تیم ملی در نتیجه شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: برای اعزام به تور عمان و مسابقات جهانی در اردوی آماده سازی بودیم اما از سوم اسفند که داستان کرونا جدی شد، اردو را کنسل کردند و من هم به مشهد برگشتم. همه سالن‌های مشهد بسته شده است و نمی‌توانم تمرین توپ زنی انجام بدهم. تنها تمرینات بدنسازی محدود را انجام می‌دهم چون در خانه امکان انجام تمرینات سنگین‌تر نیست.

او در ادامه افزود: نمی‌دانم تمرینات بازیکنان دیگر چگونه است و آیا در خانه میز دارند یا نه؟ اما من میز ندارم و این خیلی بد است چون اگر میز داشتم، می‌توانستم با پدرم یا حریف تمرینی کار کنم.

اشتری به عملکرد خود در سال ۹۸ اشاره و بیان کرد: سال گذشته در مسابقات مختلفی شرکت کردم؛ در تور عمان عملکردم متوسط بود اما در کاپ آسیا نتیجه بهتری گرفتم و نفر ۵۰ جهان را که یک بازیکن هندی بود، شکست دادم همچنین در مسابقات جهانی خوب کار کردم اما در مسابقات انتخابی تیم ملی پنجم شدم و نتیجه‌ای که مد نظرم بود را نگرفتم. در ادامه از عملکردم در مسابقات فنلاند، بلاروس و انتخابی تیم ملی برای قهرمانی جهان راضی بودم. در کل عملکردم متوسط رو به بالا بود.

او در مورد بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود در سال ۹۸ گفت: بهترین خاطره‌ام به کاپ آسیا برمی‌گردد؛ در این مسابقات نفر پنجاهم جهان را که یک هندی بود، شکست دادم و پس از آن هم عملکردم در مسابقات فنلاند و انتخابی تیم ملی جزو بهترین خاطراتم هستند اما بدترین خاطره‌ام این بود که در مسابقات انتخابی تیم ملی که خرداد ماه و برای مسابقات آسیایی برگزار شد، انتخاب نشدم.

اشتری به مهمترین هدف خود در سال جدید اشاره کرد و گفت: هدفم ابتدا این بود که برای مسابقات انتخابی المپیک توکیو کار کنم که آن را از دست دادم اما اکنون به دنبال حفظ جایگاه هستم

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها