لغو مسابقات جهانی کشتی آزاد فرنگی ناشنوایان

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان از لغو مسابقات جهانی کشتی آزاد فرنگی ناشنوایان در تمام رده‌های سنی به میزبانی ترکیه خبر داد.

لغو مسابقات جهانی کشتی آزاد فرنگی ناشنوایان

علیرضا رضایی اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه تیم‌های ملی کشتی آزاد فرنگی در تمام رده‌های سنی قرار بود خردادماه در مسابقات جهانی حضور داشته باشند به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری این ویروس مسابقات جهانی کشتی آزاد فرنگی در تمام رده‌های سنی از سوی فدراسیون جهانی لغو شد و به مهرماه موکول شد.

وی گفت:‌ برای آماده‌سازی تیم‌های ملی کشتی آزاد فرنگی ناشنوایان در سال گذشته بعد از برگزاری انتخابی تیم ملی و مشخص شدن نفرات تیم ملی قرار بود دو مرحله اردوی آماده‌سازی برگزار کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا متأسفانه اردوها لغو و به سال جدید موکول شد.

وی گفت: در حال حاضر نیز هیچ برنامه‌ای تا مشخص شدن وضعیت این ویروس برای کشتی‌گیران آزاد فرنگی نداریم تا ببینیم از چه زمانی می‌توانیم اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد فرنگی را در تمام رده‌های سنی برپا کنیم. البته تا زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی 6 ماه فرصت داریم که اگر شرایط به حالت عادی برگشت با جلسه‌ای که با کادر فنی تیم‌ها در رده‌های سنی خواهیم داشت سعی داریم برنامه‌ریزی خوبی را برای آماده‌سازی تیم‌ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شش ماه زمان کافی برای آماده‌سازی تیم برای شرکت در مسابقات جهانی است یا خیر، تصریح کرد:‌ در وهله اول سلامتی ورزشکاران برای ما دارای اهمیت است. ما هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم وضعیت این ویروس در کشور چگونه است و تا چه زمانی اردوها تعطیل خواهد بود. قطعا بعد از اینکه شرایط به حالت عادی برگشت در آن زمان بهتر می‌توانم بگویم که در فرصت باقی مانده وضعیت تیم چگونه خواهد بود.

رضایی در پایان در خصوص وضعیت کشتی‌گیران ناشنوا بعد از برگزاری انتخابی گفت:‌ ما استعدادهای خوبی در کشتی ناشنوایان داریم که قطعا با سرمایه‌گذاری روی این استعدادها می‌توانیم عملکرد خوبی را در مسابقات جهانی داشته باشیم. ما برنامه‌ریزی خوبی را برای آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد فرنگی ناشنوایان داریم که برای اجرای این برنامه‌ها باید شرایط را مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس آن‌ها را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها