فراخوان ائتلاف احزاب زنان اصلاح‌طلب برای پیوستن به کمپین «نه به تحریم و نه به کرونا»

فرآیند پیشگیری و درمان ویروس کرونا در ایران، میان دو جنگ و دو بحرانِ همزمان، در عمل با اختلال مواجه می‌شود، لذا ائتلاف احزاب زنان اصلاح‌طلب در فراخوانی مردم را به پیوستن به کمپین «نه به تحریم و نه به کرونا» دعوت کرد.

فراخوان ائتلاف احزاب زنان اصلاح‌طلب برای پیوستن به کمپین «نه به تحریم و نه به کرونا»

در شرایطی که مردم در بسیاری از کشورهای جهان با هجوم گسترده ویروس کرونا، که جامعه جهانی را در معرض تهدیدهای گوناگون قرار داده، روبه‌رو شده اند، ملت بزرگ ایران متأثر از تحریم های غیرانسانی و سیاستهای یکجانبه گرایی دولت آمریکا، در شرایط پاندمی کرونایی بازقربانی شده و در گرفتاری میان دو جنگ و دو بحرانِ همزمان، فرآیند پیشگیری و درمان آن ویروس در عمل با اختلال مواجه می شود.

به نظر تحلیل گران منصف و مسئولان دلسوز در حال حاضر انسانی ترین، معقول‌ترین و کوتاه ترین راه، آزادسازی منابع مالی ایران برای اتخاذ تدابیر ضربتی و مؤثر در مبارزه همه جانبه دولت با این ویروس خانمانسوز و عالم‌گیر است و راه دیگری برای کاستن از درد و رنج و صدمات مضاعف این وضعیت متصور نیست. لذا ما اعضای ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب ضمن ابراز مراتب انزجار و اعتراض خود به ادامه روند تروریسم اقتصادی، با امضا و پیوستن به فراخوان ها و پویش هایی که این روزها با هدف رفع تحریم های اقتصادی ایران در داخل و خارج از کشور راه اندازی شده، اعضا و هواداران خود و سایر احزاب و تشکلهای سیاسی و نیز فعالان مدنی و کوشندگان حقوق بشر و گروههای صلح‌طلب و ضد جنگ را به پیوستن به این کمپین‌ها و از جمله کمپین «نه به تحریم و نه به کرونا/ #corona2plus فرامی خوانیم، تا شاهد همبستگی جهانی در کنترل و مهار اینگونه سیاستهای ظالمانه و انسان ستیزانه و نیز مدیریت کارآمد بحران کرونا در آینده نزدیک باشیم. امید است با انسانی تر شدن حقوق بین‌الملل، سیاست جهانی نیز در خدمت سلامت و امنیت انسانی بکار آید.

همه با هم و هم‌صدا علیه تحریمها و علیه کرونا بپا خیزیم.

ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب

سوم فروردین۱۳۹۹

(فاطمه راکعی/دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش، زهرا شجاعی/مجمع زنان اصلاح طلب، ژاله فرامرزیان/ انجمن روزنامه نگاران زن، شهیندخت مولاوردی/جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان، الهه کولایی، فخرالسادات محتشمی پور و آذر منصوری)


(کمپین نه به تحریم و نه به کرونا) جهت آگاه‌سازی جهانیان و سازمان ملل از ظلمی که دولت آمریکا در حق مردم ایران در این شرایط بحرانی روا می دارد.

لطفاً سایت زیر را باز کنید و به این امضای جهانی الکترونیکی بپیوندید:

#corona2plus

http://petition.corona2plus.com

روش پیوستن به طومار امضای الکترونیک کمپین #کرونا_۲_پلاس را در این ویدئو مشاهده کنید:

24

حجم ویدیو: 4.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها