بعد از پنج روز؛ ثبت یک مورد مبتلا به کرونا در ووهان

مقامات بهداشتی در چین از ثبت یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان هوبی مرکز انتشار ویروس خبر دادند که این نخستین مورد بعد از ۵ روز است.

بعد از پنج روز؛ ثبت یک مورد مبتلا به کرونا در ووهان

به نقل از العین، شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در چین همچنان در حال کاهش است.

چین به خوبی توانسته که ویروس را در مرکز شیوع و انتشار آن کنترل کند. بعد از ۵ روز پیاپی که ووهان هیچ مبتلای به ویروس کوید ۱۹ نداشت امروز سه شنبه مقامات بهداشتی در چین اعلام کردند که یک مبتلای جدید به کرونا در استان هوبی شناسایی شد.

طبق اعلام مقامات بهداشتی ۷ نفر دیگر جان خود را به خاطر ویروس کوید ۱۹ از دست دادند که همگی آنها از استان هوبی هستند تا شمار قربانیان به ۳۲۷۷ نفر افزایش پیدا کند

در اطلاعیه وزارت بهداشت چین آمده است که در ۲۴ ساعت اخیر ۷۷ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده اند تا تعداد مبتلایان به ۸۱۱۷۱ نفر افزایش پیدا کند.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از مقامات بهداشتی در چین نوشت که ۷۴ مورد از مبتلایان مربوط به افرادی می شود که از خارج چین وارد این کشور شدند.

تعداد کسانی هم که توانستند این ویروس را در چین شکست دهند به ۷۳۱۵۹ نفر افزایش پیدا کرد.

چین نخستین واکسن ساخت خود را برای ایمنی شدن در برابر این ویروس که همه جهان را در بر گرفته است آزمایش کرد تا جایکه این واکنس که توسط دانشمندان نظامی چینی ساخته شد روز جمعه به بدن تعدادی از داوطلبان در ووهان تزریق شد و منتظر نتیجه آن هستند.

منبع: شفقنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها