یک طنز کرونایی از سیروس همتی/ کارمند، سلبریتی و هشتگ خانه‌نشینی!

سیروس همتی نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر ضمن دعوت از همه خانواده‌ها برای رعایت قرنطینه خانگی در ایام نوروز، یکی از داستان‌های کوتاه تازه خود درباره روزهای کرونایی را روایت کرد.

یک طنز کرونایی از سیروس همتی/ کارمند، سلبریتی و هشتگ خانه‌نشینی!

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر ، همزمان با تجربه خانه‌نشینی اجباری در نوروز ۹۹ سرویس هنر خبرگزاری مهر از هنرمندان تئاتر دعوت کرد تا در ویدئوهایی کوتاه برای این روزها پیشنهادات فرهنگی خود را برای مخاطبان و علاقه‌مندانی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند مطرح کنند؛ پیشنهاداتی اعم از دیدن فیلم، فیلم-تئاتر، خواندن کتاب‌ها و نمایشنامه‌های مختلف و کارها و برنامه‌هایی که باعث می‌شود این روزها به بطالت نگذرد و مردم از خانه ماندن لذت ببرند.

سیروس همتی نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر نیز طی یک ویدئوی تصویری اختصاصی، ترجیح داد داستانی کوتاه با عنوان «هشتک در خانه بمانیم» را از جدیدترین مجموعه داستان خود که بر اساس دیده‌ها و تجربیاتش با نام «داستان‌هایی از کرونا» نوشته، برای مخاطبان بخواند.

در این ویدئو که به پیوست مشاهده می‌کنید، همتی علاوه‌بر خوانش این داستان طنز کوتاه، آرزو کرده هر چه زودتر و با برطرف شدن بحران ویروس کرونا، بار دیگر هنرمندان و مخاطبان تئاتر در سالن ها گردهم جمع شوند و زندگی تئاتری از سر گرفته شود.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها