ترامپ: کرونا تأثیری ویرانگر بر اقتصاد آمریکا خواهد گذاشت

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه مطمئنا بحران کرونا روی اقتصاد آمریکا تأثیر خواهد گذاشت ابراز امیدواری کرد که این بحران زیاد طولانی نباشد.

ترامپ: کرونا تأثیری ویرانگر بر اقتصاد آمریکا خواهد گذاشت

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت: اقتصاد این کشور ممکن است تحت تأثیر ویروس کرونا قرار بگیرد، اما همزمان پیش‌بینی کرد که این چالش به تدریج رفع خواهد شد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز ضمن دفاع از نحوه مدیریتش در زمینه بحران کرونا و تأثیرش بر اقتصاد این کشور گفت: «مطمئنا کرونا تأثیر منفی خواهد گذاشت. اما باید بگویم که مردم در داخل آمریکا باقی می‌مانند و پولشان را در همین کشور خرج می‌کنند. من این را دوست دارم»!

وی افزود: «همه باید آرامش خود را حفظ کنند، ما برای هر احتمالی به صورت جداگانه برنامه داریم و می‌دانیم چه کار بکنیم، اما امیدواریم زیاد طولانی نباشد.»

وی مجدداً تأکید کرد که ممنوعیت‌هایی (مسافرتی) که اوایل بحران علیه چین اعمال کرده است مؤثر بوده است.

این درحالیست که شمار تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده در روز پنج شنبه به ۱۲ مورد رسید و شمار مبتلایان نیز از ۵۰ نفر عبور کرد.

دموکرات‌های آمریکا ترامپ را به سوء مدیریت و برخی نیز کاخ سفید را به پنهانکاری در زمینه بحران کرونا متهم کرده و میگویند که ترامپ هیچ آمادگی در برابر شیوع ویروس کرونا در کشور ندارد.

با این حال ترامپ تأکید کرد، من فکر میکنم که مردم معتقدند ما کارمان را خوب انجام دادیم، چیزی که ما باید انجام دهیم یک کار حرفه‌ای است. هیچ کس ما را به خاطر ویروس سرزنش نخواهد کرد. این ویروس از چین شروع شد.

منبع: دانشجو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها