پلمب ۹۱ نانوایی متخلف در خراسان رضوی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پلمب ۹۱ نانوایی متخلف در خراسان رضوی در راستای کنترل بیماری کرونا خبر داد.

پلمب ۹۱ نانوایی متخلف در خراسان رضوی

به گزارش وب دا، علی اصغر حسنی اظهار کرد: با توجه به بحران به وجود آمده نظارت بازرسین بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه نانوایی‌ها در مشهد و شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ساعات اداری و غیراداری شدت یافته و گزارش تخلفات به صورت روزانه به ستاد مرکزی معاونت بهداشت اعلام می‌شود.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: طی روز گذشته از ۷ هزار و ۵۷۴ نانوایی در خراسان رضوی بازدید و برای ۶۹۸ واحد اخطاریه صادر شده و۱۳۲ مورد نیز به دلیل تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع کروتا باید تا حد امکان از تبادل پول نقد خودداری شود، گفت: پرداخت هزینه نان با استفاده از کارت‌خوان و صرفاً توسط خود خریدار انجام پذیرد، بعلاوه اینکه در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید با تهیه و توزیع نان در تماس باشد.

حسنی با تاکید بر اینکه با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت شهروندان برخورد قانونی می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، موضوع را به شماره‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع دهند.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها