کدام استان‌ها بارش‌های شدید خواهند داشت؟

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: بر اساس اخطاریه‌ای سازمان هواشناسی ما امروز ( 8فروردین ماه) بارش باران و رعدوبرق را در جنوب آذربایجان غربی، شمال و غرب کردستان، غرب اصفهان، مرکزی، کرمانشاه و مرکز کرمان خواهیم داشت.

کدام استان‌ها بارش‌های شدید خواهند داشت؟

کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب و هوایی تهران و دیگر استان‌های کشور پرداخت.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت هواشناسی تهران پرداخت و گفت: هوای تهران از امشب با بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش‌های بهاری از امشب در تهران آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: این وضعیت تا روز سه‌شنبه در اواسط هفته آینده شدیدتر شده و همراه با وزش باد، رعد و برق و تگرگ خواهد بود.

گودرزی خاطرنشان کرد: در نیمه جنوبی کشور شامل منطقه جنوب و جنوب غربی بارش‌ها شدید بوده و احتمال سیلاب، آبگرفتگی شهری، طغیان رودخانه‌ها، اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی وجود خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: بر اساس اخطاریه‌ای که سازمان هواشناسی اعلام کرده است، ما امروز ( جمعه هشتم فروردین ماه) بارش باران و رعدوبرق را در جنوب آذربایجان غربی، شمال و غرب کردستان، غرب اصفهان ، مرکزی، کرمانشاه و مرکز کرمان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین فردا (شنبه ۹ فروردین ماه) بارش‌های شدیدی را در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام و لرستان، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و نیمه غربی فارس خواهیم داشت.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان، غرب هرمزگان، غرب و مرکز کرمان، جنوب مرکزی، غرب اصفهان و بوشهر هم فردا بارانی خواهند بود.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها