تشدید ممنوعیت رفت‌وآمد به روستاها و تفرجگاه‌های اطراف مشهد

بخشدار مرکزی مشهد گفت: طرح ممنوعیت رفت‌وآمد به روستاها و تفرجگاه‌های اطراف مشهد پیش از نوروز تصویب شده بود، اما از امروز تشدید خواهد شد.

تشدید ممنوعیت رفت‌وآمد به روستاها و تفرجگاه‌های اطراف مشهد

ابوطالب سرابیان، در خصوص ممنوعیت رفت‌ و آمد به روستاها و باغ‌ویلاهای اطراف مشهد اظهار کرد: پیش از نوروز اعلام کرده بودیم که افراد غیر بومی اجازه تردد به تمامی محدوده روستاها، باغ‌ویلاهاو تفرجگاه‌های اطراف مشهد را ندارند. از امروز این طرح تشدید می‌شود و با همکاری بسیج و نیروی انتظامی از ورود افراد غیربومی ممانعت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به این که تمامی اقدامات انجام شده جهت قطع زنجیره انتقال کرونا است، گفت: تنها راه حل قطع این زنجیره در خانه ماندن است. ممنوعیت رفت‌وآمد برای تمامی دهستان‌ها به جز دهستان‌هایی که در حاشیه مشهد قرار دارند و جزء شهر محسوب می‌شوند، اجرا خواهد شد. روستاهایی که کمی از مشهد فاصله گرفته و وارد جاده می‌شوند تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

بخشدار مرکزی مشهد ادامه داد: به روستاها نیز ابلاغ شده که از ورود افراد غیربومی جلوگیری کنند. تمامی تابلوهای اطلاع‌رسانی نیز در مسیر روستاها نصب شده است. همچنین از تردد غیرضروری روستاییان به مشهد جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین با همکاری بخش احمدآباد از امروز تا اطلاع ثانوی در جاده روستاهای ده غیبی ، بش ساروق ، عارفی ، کرتیان و بالندر محدودیت تردد و اتراق افراد غیر بومی و ساکن در مناطق ییلاقی و باغات اعمال می‌شود. از تردد افراد غیربومی جلوگیری به عمل خواهد آمد و با افراد خاطی برخورد قانونی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها