چرا امیرحسین آرمان ازدواج نمی‌کند؟

امیرحسین آرمان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، شب گذشته(جمعه ۸فروردین)، مهمان برنامه «دورهمی» بود و این بازیگر، یکی از دلایل ازدواج نکردنش را مسئولیت سنگین این امر دانست.

چرا امیرحسین آرمان ازدواج نمی‌کند؟

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین ، در برنامه «دورهمی» که شب گذشته(جمعه ۸فروردین) از شبکه نسیم پخش شد، مهران مدیری، میزبان امیرحسین آرمان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود. در این برنامه آرمان درباره ماجرای ازدواج نکردنش صحبت کرد.

مدیری در بخشی از این گفت و گو از ارمان پرسید متولد په سالی هستی و چرا ازدواج نکردی؟ آرمان هم در پاسخ گفت: «متولد سال۶۱هستم و دلیل ازدواج نکردنم را هم نمی‌دانم. احساس می‌کنم این موضوع یک مقدار برایم مسئولیت زیادی دارد. معمولا یا کاری را قبول نمی‌کنم یا اگر قبول کردم سعی می‌کنم آن را به بهترین نحو انجام دهم و تا انتهایش بروم. همین موضوع یکی از عوامل بازدارنده من برای ازدواج است.»

مجری برنامه در ادامه گفت: « قانع نشدم، همه ما باید دلیل ازدواج کردن یا ازدواج نکردن کسی که روی این صندلی می‌نشیند را بدانیم. بگذار موضوع را برایت ساده‌تر کنم معیار تو برای ازدواج چیست؟ »

آرمان درباره معیارهایش برای ازدواج گفت: «من آدم سخت گیری نیستم و ترجیح می‌دهم چنین مواردی را خیلی روی چهار چوب پیش نبرم. چون هر وقت برنامه‌ریزی می‌کنی همیشه خلاف آن رخ می‌دهد. کسی در زندگی‌ام بوده ولی آن مسئولیت پذیری این ترس را در من ایجاد می‌کند که سمت ازدواج نروم. به طور مثال من اگر یک آدم تنها باشم یکسال هم کار نکنم و درآمد نداشته باشم گلیم خودم را از آب بیرون می‌کشم و خیلی راحت زندگی را ادامه می‌دهم، اما اگر یک نفر دیگر باشد این موضوع واقعا سخت می‌شود.»

مدیری ادامه داد: «این موضوع ممکن است همیشه رخ بدهد، مثلا من امروز ازدواج کنم فردا صبح یک زامیاد به من بزند و بمیرم اتفاق همیشه هست. اما تو خیلی خوش تیپ و خوش هیکلی و من همچنان قانع نشدم که تو چرا تنها ماندی.»

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • رتبه 4 کنکور
    0

    به ..مم که ازداوج نمیکند

    نظرات شما -
    • ......
      0

      خیلی بی ادبی دکتر بلانسبت تحصیلکرده هستی رتبه ات تو سر ت بخوره .راستی فقرا چی شد؟

  • ناصر
    0

    فقط میتونم بگم واقعا برای این جور تفکرات متاسفم خوب اگه پدر امیرحسین هم مثل امیرحسین فکر میکرد الان امیر حسینی روی صندلی دورهمی نبود به نظرم عینک دودی را باید برداشت زیباتر از این نگاه کرد ازدواج نیاز انسان است مثل نیاز به آب نیاز به غذا خوب اونجا میشه از این احتمالات دارد شاید من غذا را بخورم سم پنهانی داشته باشه مبتلی به سرطان بشم بمیرم بسم الله را باید گفت و لقمه ای که عقل اجازه میدهدبر دهان گذاشت این همه انسانها ازدواج کردند دارند زندگی میکنند واقعا اگر همه مثل ایشون فکر کنند به نظر نسل بشر منقرض خواهدشد و این انسان در تنهائی خواهد مرد و معنا و طعم زندگی و انس و عشق و ایثار و محبت و انسانیت را نخواهد فهمید و نخواهد چشید واقعا متاسفم که این حرفها اگه نقد نشود آسیب جدی به نسل جوان ما وارد میکند و آینده یک امتی را تاریک میکند خدا کند عاقلانه زندگی کنیم امیدوارم همه جوونها ازدواج کنند و خوشبخت بشند بفضل و لطف الهی موفق و منصور باشید یاعلی

  • ملک
    0

    الان مشکل مردم ازدواج امیرحسین هست. بما چه میگن سیرازگشنه خبرنداره سوارازپیاده حالا حکایت ماس بااین پولدارا وگرین کارتای باصطلاح هنرمند

  • بانو
    0

    جهنم بدرک که خوشگلو خوش تیپه. حالااخلاقشم خوبه. مدیری این جفنگیات. وپاچه خوریتو ول کن اه اه اه اه

    نظرات شما -
    • حقیقت
      1

      چشمش نزنی تو

  • حقیقت⚫
    0

    شکست عشــــــــــــقی سختی خورده میترسه

  • بی طرف
    0

    چون دوست دختر داره

  • شروین
    0

    وقتی دور بر ادم یه لشکر پری و زیبا رو باشه و قربون صدقه ادم برند مگه ادم مخش معیوبه طوق بردگی رو بندازه گردنش که بعد یه سال خانم فیلش یاد هندوستان بکنه و مهریه سنگینشو به اجرا و سالهای خوش زندگی صرف تهیه سکه و مخارج دیگر خانم اسبق بشه . پس مشکل از احکام قرون وسطی در کشوره که پسرها تن به ازازدواج نمیدند

  • ن
    0

    ازدواج نمیکنه بدرک ....ب ما چه .غصه این و هم بخوریم

  • Ali
    0

    ,خوب کاری کرده! جناب مدیری ،حالا یکی هم که کار درست میکنه ، هی چوب لا چرخش بگذار، کشور تحمل جمعیت زیادتری را ندارد و این در تعاملات رفتاری، اقتصادی، سیاسی باثبات رسیده و مثل روز روشن است، جمعیت ۳۵ میلیونی کشور درسال ۱۳۵۷ به ۸۰ میلیون نفر رسیده امکانات نسبت به سال ۱۳۵۷ نصف شده و جمعیت( از برای نفوس اسلام )۲/۲۵ برابر شده و هر نفهمی هم میتواند عاقبت این سیاست را بفهمدو بیکاریها ،میزان جرم و جنایت،فرار مغزها تنها نوک کوه یخ این سیاست مخرب بوده است پس نتیجه میگیریم که «زادو ولد نکنید ، گذشت اون زمانیکه از برای اسلام نفوس زیاد میکردید»والسلام.

    نظرات شما -
    • ناصر
      0

      خسته نباشید علی آقا مگه شما روزی رسانی یا تا حالا کس و کار شما روزی چند ملیارد انسان را داده اند که نگران ازدواج جوانها مثل امیرحسین هستی شما ظرفیتهای نهفته در این عالم چه اطلاع دارید ؟!

  • دلتنگ
    0

    اینایی را که زاییدین بزرگش کنید بعد به فکر زاد ولد باشید جوان فوق‌لیسانس 35ساله از به دنیا آمد نش پشیمانه

  • خانم خانه
    0

    شوهرمون خوشگل نیست نبوده اینقدرخودشیفتس فکر میکنه همه زنها براش غش میکنن وای به روزی که خوشگلو خوشتیپ باشه(چه شود)خخخخخخخه ازقدیمم گفتم مردخوشگل مال بیرونه والا نه

  • حسن
    0

    ازدواج نمیکنه,به درک,مهران خان فکرکنم بیکاری که اینگونه حرفهای بی قیدوبندرامیزنی,توکشورآدمهای خیلی خوش تیپ تر از آرمان هستندکه فقط به معنویت وخدای متعال فکرمی کنند

  • ازاد
    0

    به این سلبریتی آنقدر رو میدن که. آنها به خود شأن اجازه می دهند در همه امور مردم وکشوردخالت می کنند بی جنبه ها

  • یا الله
    0

    آیا فصل هفت پایتخت شروع میشه

  • رتبه 4 کنکور
    0

    بعد از جنگ جهانی دوم.این از مهمترین سولات مطرح شده بوده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها