کرونا بزرگترین چالش تاریخ فوتبال است

رئیس باشگاه یوونتوس نسبت به تبعات ناشی از بحران ویروس کرونا و تاثیر منفی آن بر باشگاه‌های فوتبال هشدار داده و این بحران را بزرگترین چالش تاریخ فوتبال دانست.

کرونا بزرگترین چالش تاریخ فوتبال است

آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس به باشگاه‌های اروپایی هشدار داد که بحران جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا ممکن است آنها را با تهدیدی بسیار جدی روبرو کرده و موجودیت‌شان را به خطر بیندازد. آنیلی بحران کرونا را بزرگترین چالشی دانست که دنیای فوتبال در تاریخ خود با آن روبرو شده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا کلیه رقابت های فوتبال در گوشه و کنار دنیا را متوقف کرده و هنوز مشخص نیست ادامه رقابت ها از چه تاریخی از سر گرفته خواهد شد. در ایتالیا که در میان کشورهای دنیا از نظر دست و پنجه نرم کردن با کرونا وضعیت بغرنجی دارد ابتدا قصد بر این بود که رقابت های فوتبال کشور از اواسط اردیبهشت از سر گرفته شود ولی این هفته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این کشور اعلام کردند که چنین چیزی امکان نخواهد داشت.

آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس در نامه‌ای خطاب به اتحادیه باشگاه‌های اروپایی با اشاره به مشکلات بغرنج باشگاه‌ها در شرایط فعلی نوشت:" ما مدیران فوتبال مسئولیت داریم از فعالیت مناسب و بدون مشکل باشگاه‌هایمان اطمینان داشته باشیم ولی واقعیت این است که باشگاه‌های ما با تهدیدی روبرو هستند که موجودیت‌شان را تهدید می‌کند. حالا که فوتبال متوقف شده درآمد باشگاه‌های ما هم متوقف شده است. این در حالی است که ما برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کارکنان‌مان و هزینه‌های جاری باشگاه به این درآمدها وابسته‌ایم".

رئیس باشگاه یوونتوس در ادامه نامه خود به اتحادیه باشگاه‌های اروپایی اضافه کرد:" در مقابل این چالش بزرگ هیچکس و هیچ باشگاهی مصونیت ندارد و زمان از هر چیز دیگری مهمتر است. برطرف کردن این نگرانی‌ها بزرگترین چالشی است که فوتبال و صنعت فوتبال در تاریخ خود با آن روبرو شده است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها