پلمپ ۳۶ واحد صنفی غیرضروری در کمیجان

فرمانده انتظامی کمیجان گفت: ۳۶ واحد صنفی غیرضروری این شهرستان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مهر و موم شد.

پلمپ ۳۶ واحد صنفی غیرضروری در کمیجان

سرهنگ سعید فراهانی افزود: طرح بازدید از واحدهای صنفی با هدف پیشگیری از ویروس کرونا از اسفندماه پارسال آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان تشدید شده و با حساسیت و نظارت ویژه‌ای دنبال می‌شود.

دستگیری سارقان ترانس‌ برق در اراک

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتطامی استان مرکزی گفت: سه سارق ترانس‌های برق در شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کامیار چهری افزود: در پی وقوع سرقت‌ ترانس‌های شرکت توزیع برق شهرستان اراکاین مهم به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی‌ اولیه مشخص شد اعضای این باند در ساعات مختلف روز به‌صورت ۲ نفره و سوار بر یک دستگاه خودروی وانت پیکان، محل‌های وقوع سرقت را شناسایی و سپس در ساعات پایانی شب پس از قطع سیم‌های کابل برق، اقدام به سرقت و اختلال در روند برق رسانی شرکت توزیع برق شهرستان اراک می‌کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتطامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات و کنترل نامحسوس نقاطی که بیشتر مورد سرقت واقع می‌شد، سرانجام سارقان را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات تعقیب و گریز، آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ چهری بیان کرد: در بازرسی از متهمان، لوازم و تجهیزاتی که در قطع سیم‌های کابل مورد استفاده می‌شد، کشف و این قانون‌شکنان برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: دیگر همدست سارقان که در خرید اموال مسروقه با آنان مشارکت داشت نیز دستگیر و متهمان در بازجویی‌های فنی و پس از مشاهده دلایل و مستندات قانونی پلیس، به هشت فقره سرقت سیم‌های کابل شرکت توزیع برق در شهرستان اراک اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل در خنداب

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: ۲ سارق حرفه‌ای منزل در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالرضا جودکی افزود: در روزهای اخیر گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از منزل در شهرستان خنداب، به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس شهرستان مطرح و تیمی از ماموران پلیس، بررسی پرونده را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: در مراحل آغازین تحقیقات مشخص شد که سارقان با اطلاع از خالی بودن منازل دست به سرقت می‌برند و آشنایی کامل به محله‌های شهرستان دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به ۳۶ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها