شوکه شدن ترامپ از دیدن کامیون‌های حمل جسد در نیویورک/ هیچوقت چنین چیزی در کشورمان ندیده بودم

رییس‌جمهوری آمریکا با اشاره به کامیون‌های حمل جسد در نیویورک گفت همیشه چنین چیزهایی را از تلویزیون می‌دیده که در دیگر سرزمین‌ها اتفاق می‌افتاده نه در آمریکا و آن هم در چند قدمی محله‌ای که او در آن بزرگ شده است.

شوکه شدن ترامپ از دیدن کامیون‌های حمل جسد در نیویورک/ هیچوقت چنین چیزی در کشورمان ندیده بودم

رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: من در محله کوئینز نیویورک بزرگ شدم. در آنجا بیمارستانی است به نام المهرست که آن را به خوبی می‌شناسم.

دقیقاً می‌دانم کجاست. می‌توانم رنگ بیرون و اندازه پنجره‌هایش را بگویم. نزدیک محله‌ای بود که آنجا زندگی می‌کردیم.

هفته گذشته آن را از تلویزیون تماشا می‌کردم. صحنه‌ای را دیدم که آنها کامیون‌های فریزردار آورده بودند. کامیونهای فریزردار به این خاطر که آنها نمی‌توانستند از پس اجساد برآیند. جسدها در کیسه پیچیده شده و در راهروها ردیف شده بود.‌ کامیونهای زیادی آمده بودند تا جسدها را با خود ببرند. داخل کامیونها پر از کیسه‌های مشکی بود.‌ داخل آن کیسه‌های مشکی رنگ چه بود؟ کالا نبود بلکه جسد انسان بود. چیزهایی به چشم دیدم که هیچگاه ندیده بودم؛ تعداد زیادی جسد در محله‌ام در کوئینز نیویورک! هیچوقت چنین چیزی در کشورمان ندیده بودم. دیده بودم اما در تلویزیون و در سرزمین‌های خیلی دور!

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    ترامپ بروچشمت عمل کن مشکل داری دیوانه

  • کاربر ناشناس
    0

    سالهاست مردم فلسطین یمن عراق سوریه و ... فجایعی رو می بینند که حاصل سیاستهای کثیف دولت بد ذات و خبیث امریکاست . لعن الله علی قوم الظالمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها