اهدای کیت تشخیص کرونا توسط ایران به آمریکا!


11 فروردین 1399 - 23:38
5e8243a1152fc_2020-03-30_23-38
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بقیه‌الله از اهدای کیت تشخیص ویروس کرونا به مردم آمریکا خبر داد.

پس از تصمیم جدی برای مبارزه با ویروس کرونا و عزم ملی برای شکست این ویروس بسیاری از نهادها و سازمان‌ها به صورت خودجوش اقدام به تولید تجهیزات پزشکی کردند.

یکی از لوازم مهم در این زمینه طراحی و تولید کیت‌های آزمایشی بود که خوشبختانه بار دیگر دانشمندان و متخصصان کشور، با جهادی مثال زدنی توانستند به میزان انبوه این وسیله مورد نیاز را برای کشور تولید کنند.

در تازه‌ترین اخباری که در این زمینه به دست آمده، هادی زهیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از اهدای کیت‌های آزمایشی ساخت کشورمان به آمریکا خبر داد.

او در توضیح این اقدام گفت: ما با دولت آمریکا دشمن هستیم، نه مردمش و کیت‌ها تحویل سفارت سوئیس شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بقیه‌الله از اهدای کیت تشخیص ویروس کرونا به مردم آمریکا خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e8243a1152fc_2020-03-30_23-38
11 فروردین 1399 - 23:38

پس از تصمیم جدی برای مبارزه با ویروس کرونا و عزم ملی برای شکست این ویروس بسیاری از نهادها و سازمان‌ها به صورت خودجوش اقدام به تولید تجهیزات پزشکی کردند.

یکی از لوازم مهم در این زمینه طراحی و تولید کیت‌های آزمایشی بود که خوشبختانه بار دیگر دانشمندان و متخصصان کشور، با جهادی مثال زدنی توانستند به میزان انبوه این وسیله مورد نیاز را برای کشور تولید کنند.

در تازه‌ترین اخباری که در این زمینه به دست آمده، هادی زهیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از اهدای کیت‌های آزمایشی ساخت کشورمان به آمریکا خبر داد.

او در توضیح این اقدام گفت: ما با دولت آمریکا دشمن هستیم، نه مردمش و کیت‌ها تحویل سفارت سوئیس شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

نظرات 49
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حق جو 0 0 پاسخ 1399/1/16 -14:22

خداوکیل خسته نشدن از شرو ور گفتن از شوآف مسخره آمریکا داره کیت 5 دقیقه ای می‌سازه اونوقت شما هر روز یه کیت می‌سازید بعد از اونور از چین وارد میکنید

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -20:02

خیلی سردارها و فرزندان ما زمان جنگ شهید شدن و الان قطع نخاع و شیمیایی شده .و ما با عراق دوست شدیم. این دلیل قانع کننده در این وضعیت بیماری و بحرانی برای دست بندی کشورها نیست.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -18:14

این همه به کشورهای دیگر کمک داده میشود کسی صداش هم در نمیاید .حالا چی شده نگران شدید....آنها بدون سرو صدا است و کسی نمی فهمد.

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/1/13 -18:11

در انبارهای حکومتی پر ماسک و مواد ضدعفونی هست .تمام اینها که احتکار شده کجا رفته. دست دولتی ها هست.نگران نباشید دست خودتان است به فامیلها هم بسته ای عیدی دادید.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -18:05

الان وقت اتحاد کشورها است.این کینه ورزیها جایی ندارد.این ویروس از خاستگاهش که چین بوده در کل دنیا پخش شده و روزی چقدر قربانی میگیرد . و در همین کشورمان تا آخرش ببینید چقدر تلفات و بیمار میگذارد.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -18:00

اگر روزی دارو توسط کشورهای دیگر کشف شد و عزیزان شما نیاز داشتن باز شخصی برخورد میکردید.این یک بیماری فراگیر است.با این موضوع شخصی نظر ندهید.باید فکر همه مردم را کرد.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -17:56

بنی آدم اعضای یکدیگر است چو عضوی به درد آورد روزگار دیگر عضوی را نماند قرار. این احساس ایرانی است.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -17:50

مردم باید بتوانند درک کنند که این بک ویروس هم گیر است و الان برای همه کشورها دشمن مشترک برای همه مردم است. و در الویت همه کارها است. و اتحاد کشورها با هم باید باشد وگرنه ویروس در تمام کشورها فاجعه درست میکند همانطور که دارد پیش میرود.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -17:46

کار بشر دوستانه و بین المللی است . و جای تقدیر دارد. و چون این ویروس است و دشمن تمام مردم جهان است پس همه در کنار هم میتوانند شکست دهند.

کاربر ناشناس 4 1 پاسخ 1399/1/12 -15:57

امریکا دوست خجالت بکش امریکا سردار ما رو شهید کرد فکر کردین با این کار مردم امریکا به ترامپ میگن تحریم علیه ایران رو برداره یا دارین فکر سال دیگه رو میکنین که باید تاج وتختتون روجمع کنین جایی تو امریکا داشته باشین دزدا با بیت المال دارین چیکار میکننین به مردم خودمون که روز به روز دارین فقیر ترشون میکنین برسین خدا لعنتتون کنه

کاربر ناشناس 1 1 پاسخ 1399/1/12 -15:42

تکذیب شد تکذیب شدتکذیب شد

وحید 6 0 پاسخ 1399/1/12 -11:51

یه کم چشمهای کورتان را باز کنید کشتی بیمارستانی امریکا را ببنید. مردم را مثل خوذتان خر فذض نکنین .راست میگید به جای کیت ماک و دستکش تولید کنیدبدید مردم .ننگ بر شما ننگ

Ali 5 0 پاسخ 1399/1/12 -11:46

دروغ تا کجا و تا کی؟ بیش از یکماهه که دستکش و ماسک نداریم. خودمون مشکل در کیت داریم و کمبود داریم و بیمارستان ها مشکل دارن بعد برای مردم آمریکا فرستادین!!! چقدر دروغ چقدر وقاحت این مردم تا کجا باید تحمل کنن. من بیش از ۱۰تا داروخانه در تهران و کرج رو گشتم یک عدد ماسک پیدا نمیشه بعد ماسک ساخت ایران به وفور در عراق و ترکیه پیدا میشه!!!

میم 4 0 پاسخ 1399/1/12 -11:13

طفلک اوا ها که بدست اون رژیم ددخو ی امریکای باتحریم داروها پیش خدارفتن. حالا انسان دوستی شماها گل کرده ننگ ومرگ برشماها

& 3 0 پاسخ 1399/1/12 -11:05

آمریکایی ها دستگاهی ساختند که در عرض پنج دقیقه تست تشخیص کرونا را انجام میده. ما رو مسخره کردید...

بانو 3 0 پاسخ 1399/1/12 -11:03

بما چه بماچه بماچه جز تحریم برای ما چی داشتن ای وای

حبیب 4 0 پاسخ 1399/1/12 -10:46

این فیگورها نه تحریم ها را برمی دارد نه اعصاب ترامپ را خراب میکند. خیلی عرضه داشتید در همان روز های اول قم را قرنطینه میکردید که ویروس گسترش پیدانکند. تحریم ها سرجایشان هستند.

یک دانشجو 6 12 پاسخ 1399/1/12 -10:02

احسنت بر این اقدام خداپسندانه قابل تحسینه

پوچ 1399/1/12 -10:46

چقدر ساده ایی، نمایشه،خودمان محتاج ماسک هستیم

عليرضا 1399/1/12 -15:16

خ توسر بي غرتت

مجید 10 2 پاسخ 1399/1/12 -10:00

ایران که اینقدر قدرتمند چرا اینقدر حقوق معلمان را ضایع میکنه هنوز بعد از ۴۱ سال یک سیستم حقوقی شفاف و یکنواختی برا کارمندانش نداره ایران یه یارانه است

تل 10 2 پاسخ 1399/1/12 -09:49

حالا چی ثابت کردی

بنده خدا 9 2 پاسخ 1399/1/12 -09:07

الان خواستید چی را ثابت کنید؟چرا با گفتن مردم آمریکا کار خود را توجیه می کنید؟چراغی که به خانه رواست برای مسجد حرام است.حداقل از این طریق درآمدزایی می کردید مردم ایران صبرشان تمام شود غوغا می کنند،نوع دوستی خوب است ولی وقتی جیبت خالی است حاتم طایی شدن بی معنی است.اقتصاد کشور به لطف هنرنمایی های سیاسی با رکود مواجه شده است.

mhh 10 2 پاسخ 1399/1/12 -08:50

چه کار نمایشی دارید انجام میدید وقتی در ایران کیت و تشخیص نیست شما می خواهید کیت بفرستید مردم رو مسخره کردید یا خودتون عقل درست و حسابی ندارید

ام 3 2 پاسخ 1399/1/12 -07:26

البته اگر کار نکرد ویا بدتر شدید به ترامپ اعتراض کنید چیزی که عوض داره گله نداره!!

ام 7 2 پاسخ 1399/1/12 -07:21

طرف نون نداشت بخوره پیاز می خورد اشتهاش باز شه، ادعای دروغی و نمایشی

2 2 پاسخ 1399/1/12 -07:12

چند تا

ح 1399/1/12 -11:07

ده عدد تو تصویر معلومه

حسن 3 2 پاسخ 1399/1/12 -07:12

کیت را از چین میگیرید مثل خودرو و..... و به اسم ایرانی مطرح میکنید،از زمین به آسمان میباره؟،میگویند موشه تو سوراخ نمی رفت جارو به دمش می بست حالا حکایت ماست ،یک ماسک ساده تو داروخانه ها گیر مردم نمی آد،حضرات اگر راست میگن اول وضع مردم خودمان بعد سایرین اینقدر الکی سعی نکنید بیش آنچه هستید مبالغه کنید

منصور 2 10 پاسخ 1399/1/12 -05:14

بسیارکارخوب وپسندیده ای کردیدفرق خوب وبدهمین جاست

یه ایرانی 8 2 پاسخ 1399/1/12 -04:51

رو پیشونی ما مردم ایران چیزی نوشته؟؟؟!!!!!... اینجا از مردم خودمون اگه بخوان تست بدن 534000 تومن پول میگیرید بعد به امریکا هدیه میدید؟؟؟

من هم یه ایرانی 1399/1/12 -11:17

نوشته عزیزجان.باخط نامرعی نوشته.هرکسی نمی تونه بخونه!!!!!!

, 4 3 پاسخ 1399/1/12 -03:59

اگه با دولت منتخب مردمش دشمنی یعنیکه با ملتش دشمنی، خریت تا کجااااااااا؟

هموطن 5 2 پاسخ 1399/1/12 -02:56

اون وقت اینجا مردم برای همون کیت ها چقدر باید پول بدن ؟ البته خلایق هر چه لایق ...

سارا 8 2 پاسخ 1399/1/12 -02:54

یه دونه ماسک گیر من نیومده ، اون وقت ببین اینا چه کار می کنن .... ای خدا ...

فاطمه 4 2 پاسخ 1399/1/12 -02:53

پس خودمون چی ؟ فقط بلدید باج بدید و پاچه خواری کنین تا خودتونو تحویل بگیرن . مگه مملکت مال باباتونه که این جوری بذل و بخشش می کنین ؟

ناسناس 1399/1/12 -11:24

مال باباشون نیست.باباشون مرده.از باباشون به ارث رسیده

خدا ترامپ را لعنت کند 1 0 پاسخ 1399/1/12 -02:17

شما با این کارتون می خواهید ثابت کنید ما خوبیم،اما به نطرمن کمک به ظالم کردید،،چرا خود من توی ان بیمارستان بیمه ام قبول نکردند گفتند قرار داد ندارند هیچ کمکی بهم نکردن

امیر 1 0 پاسخ 1399/1/12 -01:08

چراغی به خانه رواست .... باشه ، قبول ما خوبیم !!

علی 2 3 پاسخ 1399/1/12 -01:03

حالاترامپ ،بر خجالت بکش...تو هم دشمن مردم ایران هستی هم دشمن دولت ایران....

کاربر ناشناس 2 2 پاسخ 1399/1/12 -00:52

آب كه سربالا ميره ندقورباغه ابو عطا ميخونه شما مشكل كشور خودت را حل كن كمك به مردم امريكا بيش كش تون باشه اين ملت را كخ سه هزارسال ارباب واقاى جهان بوديم را درعرض 40 سال جزع فقيرترين ملت هاى جهان قرار داديد شما رت به خدا بس كنيد ديكه دست از سرمون برداريد

مجید 2 3 پاسخ 1399/1/12 -00:23

چرا برای خودمون نیست بست نیست دورغ

علیرضا 2 3 پاسخ 1399/1/12 -00:23

انشااله که شوخیه

محسن 0 1 پاسخ 1399/1/12 -00:17

ملت های ایران وآمریکا باهم دشمنی ندارند. خصومت وعداوت موجودناشی از رفتار دولتمردان آمریکاست که بجای منافع ملت خویش منافع طبقه کوچک سرمایه دار رو مد نظر دارند.

کاربر ناشناس 1399/1/12 -15:38

خسته نبا شید پهلوانها خدا قوت از ما ایرانیان که گذشته ماها که رفتنی هستیم لاعقل به فکر انطرفیها باشید