اردوغان حقوق 7 ماه خود را به کمپین همبستگی ملی اهدا کرد

اردوغان اعلام کرد که حقوق 7 ماه خود را در چارچوب این کمپین به شهروندانی اهدا می کند که تحت تأثیرات منفی ناشی از این ویروس در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اند.

اردوغان حقوق 7 ماه خود را به کمپین همبستگی ملی اهدا کرد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور و رئیس جمهور حزب عدالت و توسعه پس از پایان کار کابینه ریاست جمهوری که با هدف اتخاذ تدابیر جدید علیه نوع جدید کروناویروس و از طریق تله کنفرانس تشکیل شده بود، اعلام كرد كه "كارزار همبستگی ملی" را با هدف مبارزه با کرونا و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه آغاز کرده است.

اردوغان اعلام کرد که حقوق 7 ماه خود را در چارچوب این کمپین به شهروندانی اهدا می کند که تحت تأثیرات منفی ناشی از این ویروس در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: من با اهداء حقوق 7 ماهه خود، به این کمپین آغاز آن را اعلام می کنم. دوستان وزیری که در کابینه ریاست جمهوری حضور داشتند نیز اعلام کردند که آنها نیز حقوق خود را در مجموع ۵میلیون و ۲۰۰هزار لیر به این کمپین اهدا خواهند کرد.

وی افزود: هدف‌ ما حمایت از شهروندان کم‌درآمدی است که از تدابیر مقابله با کرونا آسیب‌ می‌بینند. تمامی نمایندگان مجلس، احزاب سیاسی، به‌ویژه عدالت و توسعه، شهرداری‌ها و دولتمردان را به شرکت در این کمپین دعوت می‌کنیم».

وی همچنین ضمن اعلام تصمیم دولت ترکیه برای پرداخت 1000 لیر به 2 میلیون خانوار ترکیه تصریح کرد:

''هرچه شهروندان‌ خود را بیشتر در خانه‌ قرنطینه کنند، روند بازگشت زندگی به روال عادی کوتاه‌تر خواهد شد. هیچ مرضی توان مقابله با فرداهای روشن ما را نخواهد داشت و هیچ تهدیدی مانع نیل ما به اهداف‌مان نخواهد بود، زیرا ما ترکیه هستیم. هیچ ویروسی، قوی‌تر از وحدت، همبستگی و برادری ما نیست.''

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • رضا گرگانی
    0

    مسوولین ما یاد بگیرند

  • قاطع
    0

    این احمق بچه هیتلربه آوارگان مرزیونان وسوریه ظلم نکندوبه اشغالگری ارتش شکست خورده اش پایان دهدحالاچراهفت ماه ؟

  • فاتح
    0

    بیشعوربه خیال بیخودتشکیل دولت عثمانیش پایان دهد.

  • محمد
    0

    من یک پیشنهاد دارم در کشور ماهم آنها که وضعشان خوب است صله رحم را بجا آورند و به قوم و خویشان خود که درآمدشان از دست داده اند قرض بدهند عند القدره

  • محسن
    0

    زبونم قاصره چی بگم درهیچ دولت و حزبی در ایران اینگونه نبوده و نخواهد بود

  • کاربر ناشناس
    0

    بازهم ترکیه.و اردوغان.کار قشنگ این است.

  • یک پسر دانشجو
    0

    درود بر شرف و وجدان این ریس جمهور احسنت بر انسانیتت ای کاش برخی از مسئولین مملکت ما هم مثل اینها بودند یا اگر نبودند بیت المال را که مال عموم مردم است را مال خود نمیدانستند خداوکیلی درود بر شرفش امثال این مسئولین لیاقت دارند نه دزدان سر گردنه

    نظرات شما -
    • kjh
      0

      زنده.باداردوغان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها