کرونا کاندوم را کمیاب و گران می‌کند


12 فروردین 1399 - 16:04
5e832aa840413_2020-03-31_16-04
بزرگ‌ترین تولید کننده کاندوم در جهان نسبت به کمبود عرضه در بازارهای جهانی هشدار داد.

بلومبرگ می‌نویسد: شرکت کارکس، بزرگ‌ترین تولیدکننده کاندوم در جهان که در مالزی مستقر است می‌گوید با شیوع ویروس کرونا عرضه این کالا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد در حالی که ذخایر موجود تنها تا دو ماه دیگر توانایی پاسخ به نیاز بازارهای جهانی را دارد

گزارش‌های جهانی نشان می‌دهد با توجه به اینکه دولت‌های سراسر جهان از مردم خود خواسته‌اند در خانه بمانند، تقاضا برای مصرف کاندوم افزایش یافته است.

بزرگ‌ترین تولید کننده کاندوم در جهان نسبت به کمبود عرضه در بازارهای جهانی هشدار داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e832aa840413_2020-03-31_16-04
12 فروردین 1399 - 16:04

بلومبرگ می‌نویسد: شرکت کارکس، بزرگ‌ترین تولیدکننده کاندوم در جهان که در مالزی مستقر است می‌گوید با شیوع ویروس کرونا عرضه این کالا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد در حالی که ذخایر موجود تنها تا دو ماه دیگر توانایی پاسخ به نیاز بازارهای جهانی را دارد

گزارش‌های جهانی نشان می‌دهد با توجه به اینکه دولت‌های سراسر جهان از مردم خود خواسته‌اند در خانه بمانند، تقاضا برای مصرف کاندوم افزایش یافته است.

منبع: یورونیوز

70

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یا علی 0 0 پاسخ 1399/1/13 -23:10

شمارو ب امام حسین بگید کی کرونا تمام میشه

سعید 1 0 پاسخ 1399/1/13 -18:32

حالا شانس آوردیم که قم قرنطینه نشد. پس بگوچراروحانی پافشاری می کردقم قرنطینه نشه!؟ من دیگه حرفی ندارم

کاندومی 1 0 پاسخ 1399/1/13 -15:51

اتفاقا چون در اسلام چهار زن فیکس و چهل زن صیغه توصیه شده کاندوم بسیار هم خوبه چون معلوم نیس چی به چیه . کی به کیه . لکن اگر کاندوم برای جماع با همسر مکرمه استعمال گردد مباح است اما برای دوست دختر و سایر زنان حرام است

ناسناس 2 0 پاسخ 1399/1/13 -15:49

یکی میگه بده.یکی میگه خوبه.آقا کرونا اومده.بیماری سندروم آلت بی اختیار که نیومده.....

میلاد 0 0 پاسخ 1399/1/13 -13:28

جمعیت تا ۹ ماه دیگه چند برابر میشه

م 0 2 پاسخ 1399/1/13 -09:43

چرا این سایت باید خجالت بکنه و...داره واقعیت رو میگه در مورد کاندوم.پس به جای این حرفا برید چند بسته بخرید

سعید 5 17 پاسخ 1399/1/13 -03:07

خیلی مزخرف و مسخره ای خبر فوری!!! خجالت بکشید با این تیترتون. واقعا شرم آوره همچین تیتری. که چی واقعا؟؟ مثلا باید بگیم آفرین آزادی بیان؟؟؟ زشت و قبیح و کریه بود حرکتتون!!!

کاربر ناشناس 1399/1/13 -12:31

همین کارا باعث عقب موندگیمونه .کجاش بد گفته چرا گفتن این چیزا شرم اوره

علی خلیج همیشه فارس (گامرون) 9 0 پاسخ 1399/1/13 -02:35

خخخخخخ.وای خدا دمت گرم .دوستان از پلاستیک فریزر استفاده کنن ..خخخخخخخخخ

ایرانی 8 2 پاسخ 1399/1/13 -01:41

درسته بیکارید اما اینقد کاندوم مصرف نکنید.

احمد 5 0 پاسخ 1399/1/13 -01:15

بخور و بخواب و آره دیگه خخخخ

ناشناس 0 0 پاسخ 1399/1/13 -01:09

بی معنی است تعطیل خطر درکمین است ترس واسترس نابود کننده است به خاطر این گونه موارد وماندن در منزل درگیرها بالا گرفته است.

قلی 8 0 پاسخ 1399/1/13 -00:48

از پلاستیک فریزر استفاده می کنیم. ما خودکفا هستیم. یا از بادکنک.

زحمتکش 1399/1/14 -01:03

انصافا بادکنک رو خوب اومدی .کلی خندیدیم

ایرانی 8 16 پاسخ 1399/1/13 -00:20

بابا تو رو به خدا کمی حیا کنید. این کانال رو بچه ها و مجردها هم می خونن. آخه این چه خبریه؟؟؟ چقدر اهمیت داره؟؟؟ جذب مخاطب به چه قیمتی؟؟؟

علی 1399/1/13 -16:21

تاسف،تاسف،تاسف مثلا من الآن مجردم اینو خوندم چه اتفاقی افتاد؟ توی مغز‌ بعضی ها به جای عقل یه چیز‌دیگس

از جان سیر 1399/1/14 -01:06

جناب ایرانی به زمان مجردی خودت فکر نکن این روزها مجردها از متاهل ها متاهلترن !!

کیسه فریزر 7 9 پاسخ 1399/1/12 -22:42

زادو ولد نکنید!

کاربر ناشناس 1399/1/13 -08:25

ماتااخر ایستادیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks