بازگشایی بازار خفاش و سگ در چین!

جالب است که این فاجعه دنیاگیر ظاهرا هیچ تاثیری بر رفتار چینیها با حیوانات و فرهنگ تغذیه آنها نداشته است. فروش سگ و خفاش و ... در بازارهای مواد غذایی این کشور کمافی السابق از سر گرفته شده است.

بازگشایی بازار خفاش و سگ در چین!

با کند شدن روند همه گیری کرونا در چین بازارهای این کشور به تدریج در حال بازگشایی هستند. جالب است که این فاجعه دنیاگیر ظاهرا هیچ تاثیری بر رفتار چینیها با حیوانات و فرهنگ تغذیه آنها نداشته است. فروش سگ و خفاش و ... در بازارهای مواد غذایی این کشور کمافی السابق از سر گرفته شده است.

به نقل از دیلی میل، حیوانات زنده هنوز برای فروش در بازارهای مواد غذایی چینی که پس از پیروزی بر کرونا ویروس فعالیتشان از سرگرفته شده در این کشور دوباره بازگشایی شده اند.

به گزارش خبرنگاران داخل کشور با روزنامه دیلی میل ، قفسهای پر از گربه و سگ در انتظار کشتار و آماده سازی غیر بهداشتی حیوانات در بازارهای مواد غذایی چینی ، که اغلب به آن بازارهای مرطوب گفته می شود هستند.

پس از آنكه مشخص شد کرونا ویروس ابتدا از طریق خفاش ها و سایر حیوانات زنده فروخته شده منتقل می شود، چین دستور داده بود كه بازارهای خیس خود را در ماه ژانویه تعطیل كنند.

با این حال ، اکنون که چین می گوید بر ویروس کرونا غلبه کرده و به نظر می رسد که بازارها فعالیتشان را طبق معمول از سر گرفته اند.

یک خبرنگار روزنامه دیلی میل گفت: "بازارها دقیقاً به همان روشی که قبل از کروناویروس کار می‌کردند، به کار خود بازگشته‌اند." "تنها تفاوت این است که ماموران امنیتی سعی می کنند جلوی هر کسی را که عکاسی میکند بگیرند که این کار قبلا هرگز اتفاق نمی افتاد."

یکی دیگر از خبرنگاران در گیلین ، شهری در جنوب غربی چین ، از خفاش های تبلیغاتی ، مارها ، عنکبوتها ، مارمولک و عقرب برای فروش به عنوان داروی درمان بیماریهای شایع عکاسی کرده است.

جیم کرامر ، میزبان CNBC ، ویدئویی از عقربهای زنده را برای فروش توییت کرد.

اگرچه چین می گوید بر کووید 19 غلبه کرده است ،اما بسیاری از افراد نسبت به اینكه حزب کمونیست حاکم چینی در گزارش آمار در سراسر بیماری همه گیر صادق بوده است شک دارند.

طبق گزارش World In Data ، چین 82342 مورد ویروس را ثبت کرده است. به گزارش LiveScience ، اولین مورد کرونا در ووهان در ماه نوامبر ظاهر شده است.

منبع: اسکان نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • فرودگاه چین
    0

    منتظر ورود خفاش ماهان هم هستیم.

  • یه ایرانی
    0

    برای اینکه خودشون خوب میدونن کجا این ویروس رو ساختن و برای چی!!!!! همه دنیا فلج شده و تنها خودشون دارن به کارشون ادامه میدن مطمئن باشید هم داروش رو دارن هم واکسنش رو!!!!

  • پارسا
    0

    باید تمامـ کشورها هرچی موشک دارن بزنن تو قلب همین کشور چین نامرد سگ خور خفاش خور،که این همه انسان به خاطر بی فکری و کثافت خوری اینا جونشون رو ازدست دادن وچه خانواده هایی رو داغدار کردن....

  • محمود
    0

    دوستانی که فقط بلدن دکمه قرمزرومثل داوران عصرجدید فشاربدهندیک کم فکرکنندیعنی چی که چین خوبه؟ ماهان این ویروس رونیاورده؟

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      کرونا امتحان الله بزرگ است

  • یا رب
    0

    الهی امام حسین بزنه تو کمرشون

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      دوست گرامی تنبیه وتشوسق به دست الله است نه دست امام حسین

    • مجید
      0

      دوست گرامی تنبیه وتشویق به دست الله است نه دست امام حسین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها