ظریف: ایران جنگی را شروع نمی کند، ولی جنگ افروزان را ادب خواهد کرد

وزیر امورخارجه کشورمان خطاب به ترامپ با تاکید بر این که جنگ طلبان بار دیگر تو را گمراه نکنند گفت: ایران جنگی را آغاز نمی‌کند اما جنگ افروزان را ادب خواهد کرد. ‌

ظریف: ایران جنگی را شروع نمی کند، ولی جنگ افروزان را ادب خواهد کرد

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان روز پنجشنبه در توییتی خطاب به رئیس جمهور آمریکا یادآور شد: "آقای ترامپ! یک بار دیگر به وسیله جنگ‌طلبان همیشگی، گمراه نشو! ایران دوستانی دارد؛ اما هیچکس میلیون‌ها "نیروی نیابتی" ندارد. برخلاف ایالات متحده که با پنهان‌کاری، دروغ می‌گوید، فریبکاری می‌کند و آدم می‌کشد؛ ایران فقط برای دفاع از خودش دست به اقدام می‌زند، آنهم آشکارا!

وی تاکید کرد: "ایران هیچ جنگی را شروع نمی‌کند ولی جنگ افروزان را ادب خواهد کرد. "

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حسن
    0

    اگر زورتان می رسید بدون بهانه هم ادب میکردید،حرف یاوه

    نظرات شما -
    • ع
      0

      در جواب شما همین بس که آمریکا در برابر هیچ کشوری احساس درماندگی نکرد جز ایران.. پاسخ حمله موشکی ایران به عین الاسد چی شد؟ پاسخ حمله به گلوبال هاوک چی بود ؟ و ... مطمئن باش اگه زورمون نمیرسید تا حالا کله پا شده بودیم.. برو دنبال این بگرد و ببین علت دشمنی اونها با ایران چیه؟!

  • ح
    0

    دست از سر کشور بردارید از زمانی که شما آمدید و دولت اصلاح طلب تدبیر و امیدی را شکل دادید علیرغم تعدیل صنعت دفاعی هسته ای ایران در غالب برجام منطقه بویژه اطراف کشور درگیر جنگ بوده و هماره در حال تهدیدیم وقت آنست هر چه زودتر تشریف ببرید تا ملت و کشور نفسی تازه نمایند..

    نظرات شما -
    • بنده خدا
      0

      کشور دست اصولگراها هم باشد همین آشه و همین کاسه مگر اینکه داغتر کنند.اصلاح طلب و اصولگرا باید در ایران کنار گذاشته شود تا به وحدت برسیم و مشکلات کشور را حل کنیم.به قول ارسطو اصلاح طلب و اصولگرا بچه بچه حرف می زنند.

  • ضدوراج
    0

    تورا بخدا کم شعار الکی وحرف مفت بزنید سرتون تو کار خودتون باشه. ملکت یک مشت قرمساغ بباد وفناء بر بس کنید حی حرف مفت وزرزر زیادی.

  • جعفر
    0

    توعمرت یه حرف درست زدی همینه.

  • کاربر ناشناس
    0

    تو خودت وهم کیشانتان. دارید جنگ افروزی میکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها