ترامپ: ایرانی‌ها هم مثل ما آمریکایی‌ها مغرورند

رئیس جمهور آمریکا گفت: برای ایرانی‌ها سخت است که تلفن را بردارند و زنگ بزنند و قراری تنظیم کنند ولی آنها می‌توانند (با این کار) به راحتی مشکلات یک کشور را حل کنند.

ترامپ: ایرانی‌ها هم مثل ما آمریکایی‌ها مغرورند

"دونالد ترامپ" در اظهارات اخیرش (دیروز - چهارشنبه) مدعی شده ایرانی‌ها هم مثل آمریکایی‌ها مردم مغروری هستند و برای همین با آمریکا تماس نمی‌گیرند که به یک توافق سریع دست یابند.

ترامپ که در یک نشست خبری در "واشنگتن دی‌سی" درباره ادعای طرح‌ریزی ایران برای انجام حملاتی به مواضع آمریکا در عراق سخن می‌گفت ضمن هشدار دادن به مقامات ایران برای عدم انجام چنین اقدامی، رهبران و مردم ایران را درست مشابه مردم آمریکا مردمی مغرور دانست.

او گفت: " ما لازم است با آنها گفتگو کنیم و فکر می‌کنم می‌توانیم با آنها به یک توافق سریع دست یابیم. تنها کاری که آنها لازم است انجام دهند یک تماس است. می‌دانید آنها مردم مغروری هستند و رهبران آنها هم مغرورند، درست مثل ما آمریکایی‌ها که مردم مغروری هستیم. شما آمریکایی‌ها هم مغرورید. برای آنها سخت است که تلفن را بردارند و زنگ بزنند و قراری تنظیم کنند ولی آنها می‌توانند (با این کار) به راحتی مشکلات یک کشور را حل کنند."

ترامپ در ادامه مدعی شد:" ما خواستار دشمنی نیستیم اما آنها با ما دشمنی دارند... (اما از این دشمنی) پشیمان می‌شوند طوری که هرگز پشیمان نشده بودند. و همان طور که امروز گفتم تنها کاری که باید بکنند یک تماس ساده است یا به کسی بگویند که تماس بگیرد. می‌دانید که ما کانال‌هایی برای این کار داریم که به آسانی می‌توانیم با یکدیگر در تماس باشیم."

ترامپ در ادامه جان کری را بار دیگر متهم کرد که مشاوره بدی به ایران داده و با نقض قانون "لوگن" از ایرانی‌ها خواسته تا با دولت او مذاکره‌ای نکنند.

منبع: عصرایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • شهاب
    0

    خودت مغروری چوپان

    نظرات شما -
    • بی‌نام
      0

      مگه‌کشورهاباهم‌متحدبشین‌چی‌میشه‌اینقدخون‌بی‌گناهان‌ریخته‌نمیشه‌تا‌کی‌خونوخونریزی‌بسه‌دیگه

  • طاهر
    0

    بهترین راه برای ترامپ این است بدون اینکه کسی بهش بگوید شبانه یه تصمیم جدی بگیرد اعلام کند که تمام تحریمها لغو کرده...این کار پیروزی خودش در انتخابات بعدیش میباشد....خودش همین میخواهد....این دیگه فکر کردن نمی خواهد...نظریه یه کارگر

  • یه ایرانی
    0

    کلا متوهمه خیلی دلم میخواد بدونم ساقیش کیه معلومه آدم حلال خوریه

  • یه ایرانی
    0

    کلا متوهمه خیلی دلم میخواد بدونم ساقیش کیه معلومه آدم حلال خوریه

  • یه ایرانی
    0

    کلا متوهمه خیلی دلم میخواد بدونم ساقیش کیه معلومه آدم حلال خوریه

  • جواد
    0

    باز این پیرسگ زرده،واق واق کرد،ببند اون پوزه کثیفتو،تا ملت دنیارو به یه ویروس دیگه الوده نکردی،ما نمیدونیم ملت امریکا،چه معصیت کبیره ای کردن که مبتلای به این کفتاربی عقل شدن،مردک روانی،ویروس کرونا رو درتمام دنیا منتشر کرده،الان فوج فوج از مردم امریکا،دارن تلف میشن،عین خیالشم نیست.

  • قاسم.
    0

    خداراشکر که مغرور م ولی مزدور نیستم. و پیروی حسین ع هستم.

  • جعفر
    0

    دروغگو کلک باز چندبار با کره شمالی مذاکره کردی نتیجش شد:تحریمهای بیشتر. برو وقتی مستو لایعقل نبودی بیا سخنرانی. بیشرف خونخوار

  • اشنا
    0

    ایرانی ها مغرور هستند چون نوکر نیستند الاغ نفهم بر جام بعد هشت سال که میان همه کشورهای بزرگ امضاع شد اگر پاره نمی کردی برای توافق دیگری امیدی بود الان ما تو را آدم هم حساب نمی کنیم چه برسد به تو زنگ هم بزنیم خدا شر تو را به سر خودت بر گزداند

  • علی
    0

    این ترامپ خودش برجام رو لغو کرد و راه های ارتباط با ایران رو سخت کرد. خوب الان هم به برجام برگرده

  • کاربر ناشناس
    0

    از دشمن انتظاری نیست! ولی عجیب که در داخل عده ای باز هم عاشق ارتباط با آمریکا هستند و حاضر نیستند که از برجام عبرت بگبرند!

  • سعیدعباسی
    0

    ترامپ احمق.رهبر ما فرزانس نه مغرورتو سگ پیرزرد مغروری وهیچ غلطی هم نمکنی

  • ایران
    0

    غرور ما با غیرتمان همراه است، اما غرور شما با جبرتان .

  • یونس
    0

    ترامپ دیوونه خلیج فارس مال ایرانه

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای ترامپ تو که میدانی رهبران این کشور به فکر مردم نیستند حداقل شما دیگه نامردی نکن اینقدر دم از مردم ایران میزنی را حلی برای کمک بدون واسطه رهبران بی لیاقت این کشور برا مردم پیدا کن و طلب های که ایران از کشورهای دنیا داره به ملت ایران تحت عنوان کمک انجام بدهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها