اتوبوس و مترو تا ۱۷فروردین تعطیل است/تمدید تعطیلی منوط به تصویب شورای شهر

معاونت فنی،عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: بر اساس مصوبه قبلی، خدمات اتوبوس و مترو تا ۱۷ فروردین در مشهد تعطیل است که این تمدید تعطیلی نیاز به تصویب در شورای شهر دارد.

اتوبوس و مترو تا ۱۷فروردین تعطیل است/تمدید تعطیلی منوط به تصویب شورای شهر

خلیل الله کاظمی در گفت‌و‌گو با مشهد فوری اظهار کرد: بر اساس مصوبه قبلی، خدمات اتوبوس و مترو تا ۱۷ فروردین در مشهد تعطیل است برای تمدید این تعطیلی لایحه‌ای از طرف شهردار به شورای شهر ارائه می‌شود که در صورت تصویب، ارائه خدمات تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد.

وی افزود: سیزده روز اول فروردین ماه ۹۹،حدود ۳۸ هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری مشهد وارد این شهر شدند این در حالی است که ۱۳ روز اول سال ۹۸ این آمار ۵۷۹ هزار نفر بوده و کاهش ۹۳درصدی را نشان می‌دهد.

معاونت فنی،عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد بیان کرد: قبل از اجرای طرح فاصله گذاری، ورودی خودرو مشهد ۸۸ هزار خودرو بود روز پیش از اجرای طرح بر اساس ورود تعداد زیادی از مشهدی‌های خارج از استان این آمار به ۱۲۰ هزار رسید اما در روزهای بعد به ۶۰ هزار و نهایتا در روز ۱۳ فروردین به ۲۵ هزار خودرو رسید که ۵ هزار آن خودروهای غیر مشهدی بودند.

کاظمی تصریح کرد:۱ فروردین ۹۹، تردد یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو در مشهد ثبت شده و دیروز دویست و پنجاه هزار خودرو در مشهد تردد داشتند البته این آمار با ثبت پلاک‌های تکراری لحاظ شده است.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها