برنامه‌های نوروزی رادیو ایران ادامه دارد

مدیر رادیو ایران اعلام کرده است، برنامه های نوروزی این شبکه تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و قرار است برنامه جدیدی در راستای همدلی و مشارکت در برنامه های مقابله با کرونا، از هفته آینده از این شبکه به روی آنتن برود.

برنامه‌های نوروزی رادیو ایران ادامه دارد

به گزارش خبر فوری به نقل از شبکه رادیویی ایران، مدیر رادیو ایران گفت:«بهار مهربانی»در راستای همدلی و مشارکت در برنامه های مقابله با کرونا، به کنداکتور رادیو ایران افزوده خواهد شد.

محمد جعفر محمد زاده- مدیر رادیو ایران، با اعلام این خبرگفت: با توجه به تمدید شرایط ویژه برای مقابله با کرونا و برای همراهی با مردم در روزهای در خانه ماندن و کمک به گذران مطلوب اوقات فراغت همراهان رادیو ایران و بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی معاونت صدا برنامه های نوروزی رادیو ایران که بیشتر جنبه تفریحی، سرگرمی و اطلاع رسانی از شرایط فعلی کشور است تا بیستم فروردین ادامه خواهد داشت.


وی افزود: مضاف بر این هفته آینده یک برنامه زنده با عنوان "بهار مهربانی" که مردم را به همدلی و مشارکت در برنامه های مقابله با شرایط کرونایی دعوت و همراهی می‌کند، به کنداکتور رادیو ایران افزوده خواهد شد که از شنبه بعدازظهر پخش خواهد شد.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها