هشدار حزب‌الله عراق به ترامپ

حزب‌الله عراق با انتشار تصاویری از سفارت آمریکا آورده است: سفارت آمریکا در تیررس موشک‌های ماست و اگر بخواهیم آن را با خاک یکسان می‌کنیم. شما از دقت حملات ما خبر دارید.

هشدار حزب‌الله عراق به ترامپ

گردان‌های حزب‌الله عراق به دولت دونالد ترامپ نسبت به هرگونه تجاوزی علیه مردم این کشور هشدار داد.

گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما ماهیت جنایتکارانه دولت دونالد ترامپ را می‌شناسیم. ما براساس وظیفه دینی و نه به درخواست هیچ طرف دیگری به جنگ می‌پردازیم. اگر نیروهای آمریکایی همچنان به عقب‌نشینی خود از عراق ادامه دهند آن‌ها را هدف قرار نمی‌دهیم.

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا شنبه گذشته اعلام کرد وزارت دفاع این کشور(پنتاگون) به فرماندهان نظامی دستور داده برای تشدید جنگ در عراق و عملیات علیه حزب الله برنامه‌ریزی کنند.

از سوی دیگر گروه "عصبه الثائرین" عراق پیام ویدیویی را برای آمریکا فرستاد.

این گروه در این پیام با انتشار تصاویری از سفارت آمریکا آورده است: سفارت آمریکا در تیررس موشک‌های ماست و اگر بخواهیم آن را با خاک یکسان می‌کنیم. شما از دقت حملات ما خبر دارید.

این گروه مسئولیت حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق از جمله پادگان التاجی را برعهده گرفت.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ام
    0

    هشدار،هشدار ،هشدار،که چی مثلا!

  • رضا
    0

    عراق روی آرامش را نخواهد دید تا زمانی که کشور ثالثی در امور آن دخالت می‌کند حال آمریکا باشد یا ایران فرقی نمی‌کند. جامعه عراق یکپارچه نیست و اینطور نیست که اکثریت قاطع جامعه و اقوام و احزاب خواهان حضور ایران یا حتی آمریکا باشد و این باعث اختلاف و هرج و مرج در امور سیاسی عراق خواهد شد. شکی نیست همین حالا ایران و آمریکا در حال فشار به عراق برای تشکیل دولت و نخست وزیر مورد وثوق خود هستند و این باعث بی ثباتی در عراق خواهد شد.

    نظرات شما -
    • زاگرس انارانی
      0

      حالا شما از دخالت کدامیک بیشتر ناراحت هستید؟!!!!شهامت داشته باش حرف دلتو بزن مطمئنا از نفوذ آمریکا ناراحت نیستید چون دو پهلو حرف میزنی،اینهم یه نوع از مزدوریه

    • علی
      0

      منظورآقارضا آرامش ندیدن عراق است.شما چرابه ایشان توهین می کنی.مزدور یعنی چه.معنی کلمه مزدور این است (کسی که مزد می گیرد)حالا بگو ببینم .اینایی که تو عراق هستن ایرانی یا آمریکایی.مجانی رفته اند.نه داداش هردو پول می گیرند.فوق العاده وحق ماموریت هم می گیرند.عراق هم روی خوش نمی بیند. ابه خاطرنامردی که در حق حضرت علی. امام حسن وامام حسین تا امام زمان کردند.

  • ذوالقرنین
    0

    دخالت کشور ثالث حالا هر کشوری باشه عامل بدبختی مردم عراقه البته برا ایران شاه راه دور زدن تحریم و سوریه و فلسطین ولبنانه که تحرکات امریکا و تجهیز سلاح سنگین نشان از خبر بد برای ایرانه دیگه نیروهای نیابتی قادر به حمله نخواهند بود اما پرواز هر روز امریکا یعنی.تلفات.و حتی برا هر خودرویی که از خاک ایران.وارد عراق میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها