معاون دولت احمدی‌نژاد به دنبال کلید زدن طرح ملی مسکن انقلاب برای خانه اولی‌ها

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: بنده طرحی را تحت عنوان طرح ملی مسکن انقلاب آماده کرده‌ام تا خانه اولی‌ها و کسانی که در حاشیه شهرها سکونت می‌کنند از این طریق بتوانند خانه‌دار شوند.

معاون دولت احمدی‌نژاد به دنبال کلید زدن طرح ملی مسکن انقلاب برای خانه اولی‌ها

سید محمدرضا میرتاج الدینی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، اظهار داشت: مشکل اقتصادی مردم مسئله‌ای کتمان‌ناپذیر است و بر این اساس مجلس یازدهم باید برنامه‌هایی را برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و افزایش قدرت خرید آنان داشته باشد.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای حل مشکل مسکن، اظهار داشت: بنده طرحی را تحت عنوان طرح ملی مسکن انقلاب آماده کرده ام تا خانه اولی‌ها، کسانی که در حاشیه شهرها سکونت می‌کنند و همچنین کسانی که خانه‌هایشان فرسوده است، از این طریق بتوانند خانه دار شده و یا آنکه خانه‌های خود را بازسازی کنند.

میرتاج الدینی بیان کرد: اصلاح نظام بانکی و مالیاتی هم یکی از اولویت‌های اصلی کشور است که نمایندگان مجلس یازدهم باید برای حل آن چاره اندیشی کرده و برنامه داشته باشند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمود
    0

    من در سال1352خواستم یک واحد مسکونی درتهران معامله کنم وقتی محضر رفتیم اعلام کردند نمی توانی.علت را جویا شدم گفتند جمعیت تهران تکمیل شده .باید متولد تهران باشی یا اگر کارمند هستی ده سال ازاقامت شما بایدگذشته باشد. مسکن مهر طرح خوبی بود اما نه برای تهران یا شهرهای بزرگ . صدای این طرح جند سال دیگر در می اید. زیرااین طرح بدون اینده نگری انجام شد . اگر هزینه این طرح در روستاها وشهرهای کوجک و متوسط هزینه شود ضمن تولید اشتغال مردم رابه سکونت در شهرهای خود تشویق می کند و ازپیامدهای اجتماعی ان می کاهد.زیرااولاباین حاشیه نشینان اگر خانه داده شود دیگران را تشویق و دوبرابرجایگزین اینها می شود دوما اهالی دیگر شهرها را به مهاجرت تشویق می شوند سوماتولیدکننده ها تبدیل به مصرف کننده می شوند جهارم امکان دارد.مسایل دیگری بوجود بیاید .کهخودتان بهتر از ما می دانید پس بخاطر اینکه جند نفر ازما راضی باشند نباید اینده قربانی شود. تهران را بعنوان پایتخت نمیشود منتقل کرد زیراکدام شهر را پیدا می کنی که اینقدر رودخانه اطراف ان باشد که همه را ببلعد.

  • نیازعزیزپورانیلو
    0

    سلام‌اینجانب‌دارای۷سرعاعله‌با۴۵سال‌سن‌هنوزمستاجرم‌ازهمان‌دوران‌نوجوانی‌علرقم‌اینکه‌دریک‌خانواده‌فقیرادامه‌زندگی‌دادم‌ازاون‌موقع‌تمام‌تلاشموکردم‌چون‌روزگارهم‌به‌نساخت‌وزنم‌فوت‌کردباچهاربچه‌‌دوباره‌تجدیدفراج‌کردم‌باهرزحمتی‌که‌بودتوانستم‌خانوادمو‌اداراکنم‌حالابچه‌هام‌بزرگ‌شدن‌وهمه‌مادریک‌منزل‌استجاری‌۷۰متری‌درروستای‌‌امین‌اباد‌قرچک‌ورامین‌زندگی‌میکنم‌خلاصه‌دستم‌به‌دامنتون‌کاری‌کنید‌امسال‌ماهاهم‌بتوانیم‌صاحب‌خانه‌بشویم‌واپیش‌بچه‌هامون‌سربه‌زیروشرمنده‌نباشیم

  • مجتبی
    0

    توی این چهل و چند سال هر کسی اومد سر کار اولش یه بولوفی زد بعد میبینه نه بابا کار از ریشه خرابه کار ما نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها