تردد معتادان در سطح شهر سبب انتقال بیماری کرونا می‌شود

زالی گفت: برای جمع آوری معتادان نیازمند تخصیص اعتبار از سوی ستاد ملی کرونا هستیم زیرا تردد آن‌ها باعث انتقال بیماری می‌شود.

تردد معتادان در سطح شهر سبب انتقال بیماری کرونا می‌شود

علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: برای جمع آوری معتادان از سطح شهر تهران نشستی با شهرداری و نیروی انتظامی داشتیم و این کار نیازمند اعتبار خاصی است. همچنین برای انجام این کار حمایت‌های لجستیکی از سوی سازمان‌های مربوطه مورد نیاز است.

او ادامه داد: تردد معتادان در سطح شهر تهران یک مشکل جدی است و نیازمند یک اعتبار ویژه از سوی ستاد ملی کرونا به دلیل ابعاد مختلف این موضوع هستیم؛ زیرا افراد معتاد در معرض بیماری بوده و به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی باعث انتشار ویروس و بیماری کرونا در سطح شهر می‌شوند. البته باید بگویم که شهرداری اقدامات خوبی را در این خصوص انجام داده است، اما باید کار‌های بیشتر و جدیی تری انجام شود.

زالی گفت: آمار میزان مراجعه به بیمارستان به طور مختصر شتاب کندی داشته است، اما کماکان شاهد مراجعه مردم به اورژانس و مراکز درمانی هستیم و میزان مراجعه مردم تا حد قابل قبولی افزایش پیدا کرده است.

او بیان کرد: نگران موج دوم بیماری به دلیل بازگشت مسافران از سفر‌های نوروزی هستیم و آثار و عوارض این سفر‌ها را در مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و بستری آن‌ها مشاهده می‌شود.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کاهش پیدا نکرده و استمرار مراجعه و ابتلای مردم به بیماری کرونا هنوز وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    بهترین کار اینه که این هموطنهارو هدایت کنن به شمال شمال شهر تهران جایی که مدیران و مفت خورها غصب کردن هم خلوت تره وهم هوا تمیزه امکان واگیری کمتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها