۵۰ هزار ماسک در کرمان توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از توزیع بیش از ۵۰ هزار ماسک توسط این کانون در استان کرمان خبر داد.

۵۰ هزار ماسک در کرمان توزیع شد

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همگام با سایر دستگاه‌ها و اقشار به صورت جهادی در راستای کمک به کنترل ویروس کرونا فعالیت می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه تولید و توزیع ماسک، ضد عفونی کردن معابر و توزیع بسته‌های غذایی فعال است از جمله می‌توان به کانون فرهنگی و هنری جامع‌المهدی مسجد حضرت ابوالفضل کرمان که هشت هزار ماسک تولید و در بین مردم توزیع کرده اشاره کرد.

گرجی تصریح کرد: از جمله کانون‌های فعال دیگر می‌توان به کانون فرهنگی و هنری حضرت ولی عصر قاسم‌آباد رفسنجان اشاره کرد که با همکاری موکب خاتم‌الانبیاء و داشتن ۱۵ چرخ خیاطی و ۳۰ نیروی فعال اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳۰ هزار ماسک کرده که در قالب سه کارگاه تولید و توزیع در مناطق روستایی به فعالیت مشغول است.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار ماسک توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به صورت خودجوش و مردمی تهیه و توزیع کرده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان اظهار داشت: از محل کمک‌های مردمی که در کانون‌های فرهنگی و هنری سیدالشهدا، امام حسین و والفجر مبلغ ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در راستای تهیه و توزیع سبد غذایی برای ۴۴۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده بیماری کرونا اختصاص یافته است.

گرجی گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه شهرک صنعتی روزانه ۵۰۰ لیتر محلول را تهیه کردند و اقدام به ضدعفونی کردن محله‌ها کرده همچنین این مجموعه تعداد شش هزار و ۵۰۰ عدد قرص نان برای مناطق سیل زده خریداری و بسته بندی کرده است.

وی به فعالیت دیگر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمان اشاره کرد و افزود: این کانون به صورت جهادی اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در بین افراد محله‌های کمتر برخوردار کرده ضمن این که این مجموعه همواره در کنار اقشار مختلف مردم قرار داده و در این راستا از همه ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها