نامه جمعی از مدیران نظام به رهبر انقلاب درباره حصر


17 فروردین 1399 - 09:56
5e896bf418301_2020-04-05_09-56
جمعی از وزیران، سفرا، منتخبان مردم در مجلس و شورای شهر و مدیران جمهوری اسلامی در سال‌های پس از انقلاب در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کردند حصر خانگی محصورین تبدیل به قرنطینه اختیاری شود.

جمعی از وزیران، سفرا، استانداران، معاونان وزرا و منتخبان مردم در مجلس و شورای شهر و مدیران جمهوری اسلامی در سال‌های پس از انقلاب در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کردند حصر خانگی محصورین تبدیل به قرنطینه اختیاری شود.

 روزنامه همشهری نوشت: در این نامه که به امضای نزدیک به ۱۵۰ نفر از مدیران سابق و فعلی نظام جمهوری اسلامی رسیده است، آمده است: ما امضاکنندگان این نامه، با درک شرایط خطیر کشور و منطقه و آگاهی از پیامد‌های سقوط قیمت نفت برای ایران، تحکیم همبستگی ملی، جلب اعتماد اجتماعی و تقویت امید را ازجمله لوازم پشت سر گذاردن کم‌هزینه مشکلات میهن و مردم و حرکت به سوی حکمرانی خوب در فضایی آرام و به‌دور از تنش می‌دانیم.

امضاکنندگان این نامه نوشته‌اند: رجای واثق داریم هر نوع پیام و اقدام مثبت حکومت، می‌تواند نشانه‌ای امیدبخش از تحقق فردایی بهتر برای جامعه، به‌ویژه نزد شهروندان معترض و نگران آینده کشور تلقی شود و بر ظرفیت و توان ملی در مواجهه با مشکلات و بلایا بیفزاید.

از این‌رو با توجه به ضرورت پایان‌دادن به التهابات یک دهه اخیر، خاتمه‌دادن به حصر خانگی و تبدیل آن به «قرنطینه اختیاری» را ضروری می‌دانیم تا با پایان‌یافتن قرنطینه در کشور و عادی‌شدن شرایط، قرنطینه اختیاری محصورین نیز خاتمه یابد و آنان زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

محسن آرمین نایب‌رئیس مجلس ششم، سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش، مرتضی الویری، شهربانو امانی، سیدابراهیم امینی، محمدجواد حق‌شناس، سیدآرش حسینی‌میلانی، سیدحسن رسولی، زهرا صدراعظم نوری، محمد علیخانی، محمود میرلوحی، زهرا نژادبهرام از اعضای شورای شهر تهران، محسن صفایی‌فراهانی، مصطفی تاج‌زاده، سعید حجاریان، اکبر ترکان، سیدمحمد بهشتی، نصرت‌الله تاجیک، خسرو تهرانی، عطا الله مهاجرانی، جمیله کدیور، محسن میردامادی، شهیندخت مولاوردی، علی‌اکبر محتشمی‌پور، هادی غفاری، الهه کولایی، هادی خانیکی، غلامرضا ظریفیان و همچنین جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس ازجمله امضاکنندگان این نامه هستند.

جمعی از وزیران، سفرا، منتخبان مردم در مجلس و شورای شهر و مدیران جمهوری اسلامی در سال‌های پس از انقلاب در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کردند حصر خانگی محصورین تبدیل به قرنطینه اختیاری شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e896bf418301_2020-04-05_09-56
17 فروردین 1399 - 09:56

جمعی از وزیران، سفرا، استانداران، معاونان وزرا و منتخبان مردم در مجلس و شورای شهر و مدیران جمهوری اسلامی در سال‌های پس از انقلاب در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کردند حصر خانگی محصورین تبدیل به قرنطینه اختیاری شود.

 روزنامه همشهری نوشت: در این نامه که به امضای نزدیک به ۱۵۰ نفر از مدیران سابق و فعلی نظام جمهوری اسلامی رسیده است، آمده است: ما امضاکنندگان این نامه، با درک شرایط خطیر کشور و منطقه و آگاهی از پیامد‌های سقوط قیمت نفت برای ایران، تحکیم همبستگی ملی، جلب اعتماد اجتماعی و تقویت امید را ازجمله لوازم پشت سر گذاردن کم‌هزینه مشکلات میهن و مردم و حرکت به سوی حکمرانی خوب در فضایی آرام و به‌دور از تنش می‌دانیم.

امضاکنندگان این نامه نوشته‌اند: رجای واثق داریم هر نوع پیام و اقدام مثبت حکومت، می‌تواند نشانه‌ای امیدبخش از تحقق فردایی بهتر برای جامعه، به‌ویژه نزد شهروندان معترض و نگران آینده کشور تلقی شود و بر ظرفیت و توان ملی در مواجهه با مشکلات و بلایا بیفزاید.

از این‌رو با توجه به ضرورت پایان‌دادن به التهابات یک دهه اخیر، خاتمه‌دادن به حصر خانگی و تبدیل آن به «قرنطینه اختیاری» را ضروری می‌دانیم تا با پایان‌یافتن قرنطینه در کشور و عادی‌شدن شرایط، قرنطینه اختیاری محصورین نیز خاتمه یابد و آنان زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

محسن آرمین نایب‌رئیس مجلس ششم، سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش، مرتضی الویری، شهربانو امانی، سیدابراهیم امینی، محمدجواد حق‌شناس، سیدآرش حسینی‌میلانی، سیدحسن رسولی، زهرا صدراعظم نوری، محمد علیخانی، محمود میرلوحی، زهرا نژادبهرام از اعضای شورای شهر تهران، محسن صفایی‌فراهانی، مصطفی تاج‌زاده، سعید حجاریان، اکبر ترکان، سیدمحمد بهشتی، نصرت‌الله تاجیک، خسرو تهرانی، عطا الله مهاجرانی، جمیله کدیور، محسن میردامادی، شهیندخت مولاوردی، علی‌اکبر محتشمی‌پور، هادی غفاری، الهه کولایی، هادی خانیکی، غلامرضا ظریفیان و همچنین جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس ازجمله امضاکنندگان این نامه هستند.

66

نظرات 36
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فلامرز 0 0 پاسخ 1399/1/19 -02:27

سلام. اینها مگر همانهایی نیستند که نامه وعریضه برای دشمنان ملت سر بلند ایران می نوشتند ودرخواست مجازات مسلمان بودن ملت شریف ایران را داشتند. که ملت راخوار و ذلیل کنند و انقلاب ونظام اسلامی را تضعیف نمایند.ولی کور بودند وهستند.که یدالله و فوق ایدیهم.

احمد عبد 6 0 پاسخ 1399/1/18 -06:45

کوری عصا کش کور دگر شود اشخاصی که اکثرا خودشان شریک در فتنه ۸۸ و جزء عناصر اصلی فتنه بوده و شریک در خسارات به جانها و مالها و نوامیس ملت بوده و خسارات جبران نا پذیر به کشور وارد کردند، حالا با پر روئی تمام شفیع چند مفسد خائن شدند که میبایست محاکمه و به اشد مجازات محکوم میشدند. میخواهند جای مفسد و مصلح و خائن و خادم و قاتل و مقتول را عوض کنند. زهی خیال باطل.تا تفکر حاج قاسم هست چنین چیزی محال است.

رضا 5 0 پاسخ 1399/1/17 -23:28

بهتر بگویم خواندن خروس بی محل مصداق این نامه است .

هموطن 5 0 پاسخ 1399/1/17 -22:43

نامه است يا تحكّم ! نامه معمولاً عنوان ومقدمه وموضوع و خاتمه دارد !!! اينكه به يك شبنامه شبيه تر است تا نامه!

سعید 6 0 پاسخ 1399/1/17 -22:27

واقعا باعث تاسفه که تو این وضعیت کشور اینا هنوز دنبال منافع خودشونن و ذره ای به مردم اهمیت نمیدن

فرانکلی 5 1 پاسخ 1399/1/17 -21:42

الان حصر خوبه اقلا یک نوع قرنطینه است اگر رفع حصر شوند شاید کشته شوند یعنی کرونا بگیرند البته آنها خیلی وقت است که مرده اند

روح الله 9 2 پاسخ 1399/1/17 -19:09

خداییش منم با برداشتن حصر اینها موافقم به شرط اینکه دادگاهشون رو هم بگیرند ... خساراتی که اینها به کشور زدن اگر یک هزارمش را ماها زده بودیم همون زمان به جرم افساد فی الارض کلمون بالای دار بود ....

بنده خدا 3 6 پاسخ 1399/1/17 -19:08

نفرت پراکنی در نظرها موج می زند.در حالی که گروهی از مسوولان و با انگیزه ی کاهش اختلاف ها و افزایش همبستگی ملی از رهبر انقلاب درخواستی کرده اند و بی گمان مقام رهبری بیش از دیگران به شرایط کشور اشراف دارند و با نگاهی فراتر از دسته بندی های سیاسی تصمیم خواهند گرفت.

بی نام 10 2 پاسخ 1399/1/17 -18:44

طوری حرف می زنند که انگاری تمام مشکلات داخلی وخارجی ما با بیرون آمدن آقایان از حصر تمام می شه عجب اینها دیگه کین

ناصر 5 6 پاسخ 1399/1/17 -17:23

آنها که در حصر هستند از مقام معظم رهبری تقاضای عف نمایند حتما عنایت رهبری مانند دیگر مجرمان شامل حالشان میشودلازم به وساطت

کریمی 7 3 پاسخ 1399/1/17 -17:06

اگر آنهامدعی نباشند وبادشمنان رفاقت نکنند من فکر نکنم در حال حاضر هم کسی با انها کاری داشته باشد

کاربر ناشناس 1 14 پاسخ 1399/1/17 -15:13

خیلی خدایی بیسواد و نادان و خبیث تشریف داری .که این حرف نسنجیده را میزنی هر چتد امثال شما به ته کفش موسوی هم نمیرسید

محمد 12 2 پاسخ 1399/1/17 -14:28

ببخشید؟!!!کجای این نامه درخواست؟ اینکه شبیه دستور و رهنموده

کارگر 19 3 پاسخ 1399/1/17 -14:22

بهتره بنویسید جمعی از آدمای بیکار !!!!!!

محمود مهدوی 21 6 پاسخ 1399/1/17 -14:09

خدانگذره ازاین محصورین که چه به روز این کشور آوردندوهمچنان جیره خواران آنها یعنی همین امضا کنندگان نامه که خاینان به نظام وکشور هستند کرونا شرف دتره به این ویروسهای محصور واعوان وانصارشون

محمد 13 5 پاسخ 1399/1/17 -13:50

یک سال آزادی در قبال یک ماه خدمت و نظافت کردن در بیمارستان کرونائیها و یک ماه در کمک به غسالخانه کرونائیها باشه

رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا) 16 5 پاسخ 1399/1/17 -13:50

الان مشکلتون اوناست؟ پس کارگران بدبخت کجای مغز شما قراردارند. که هنوز هیچی تکلیفی برای سال 99 براشون مشخص نکردین.اینا موندن خونشون میخورن میخابن. بیرونم که نمیان مریض بشن.الان دردتون شمال رفتن ایناست؟ به زودی همتون اعدام خاهید شد

احمد 18 4 پاسخ 1399/1/17 -13:32

هنوز از بیانیه و نامه میر حسین موسوی در التهابات آبان ماه ۹۸ که قصد داشت از آب گل آلود ماهی بگیرد و یا نامه سرگشاده کروبی به رهبری که سرشار از تهدید بود زمانی نمی گذرد لذا این افراد اگر یک روز هم قرار باشه از حصر بیایند بیرون باید محاکمه شوند

ناشناس 8 3 پاسخ 1399/1/17 -13:16

عطا الله مهاجرانی ؟! کجا هستی؟

رضا 1399/1/18 -19:49

داره تو لندن از انقلاب دفاع میکنه

جعفر 16 5 پاسخ 1399/1/17 -13:15

سلام برمدیرای جیره خوار امریکای دوست

مجید 4 11 پاسخ 1399/1/17 -13:11

انسانها با بخشیدن بزرگتر می شوند.ونزد خداوند عزیز تر.

روزبه 15 4 پاسخ 1399/1/17 -13:08

توی این اسامی کدومشون مدیران نطام هستند؟؟ عده ای فرصت طلب که بجای این که الان دغدغه 80 میلیون ایرانی را داشته باشن دغدغه کروبی پیرمرد رو دارن ..واقعا اگر شما مرد هستید برای هشتاد میلیون ایرانی دلسوزی کنید ..خجالت خوب چیزیه؟ یک نفر فدای هشتاد نفر؟

رضا 4 5 پاسخ 1399/1/17 -12:54

آخرش ما متوجه نشدیم حصر قانونی یا غیر قانونی است.نکته بعدی این است که چرا حاکمیت از رسیدگی قضایی و تشکیل دادگاه علی رغم درخواست آنها به تشکیل دادگاه طفره می‌رود.گیریم که هر سه مقصر و گناه کار و فتنه گر و... خوب چرا دادگاه آنها برگزار نمی‌شود؟ از چه چیزی واهمه دارید؟ البته این مباحث منوط به شرایط عادی قبل از اپیدمی کرونا یا بعد از آن است و با این کلام که اینها باید چند بار اعدام شوند یا به آنها لطف میکنیم مسئولیت حاکمیت در قبال اینها را مرتفع نمی‌کند.

کاربر ناشناس 15 5 پاسخ 1399/1/17 -12:37

ب نظر من هم ازادشون کنید بیان بیرون شاید کرونا گرفتن از دستشون راحت شدیم

کاربر ناشناس 19 4 پاسخ 1399/1/17 -12:35

اینها چ منفعتی دارن. فقط عامل نفاق و بدبختی و بیچارگی مردمن. در مقابل دشمن دیپلماسیشون همیشه دیپلماسی ذلت و حقارت بوده . ان شاءالله تو حصر کرونا بگیرن بمیرن

یب 1399/1/17 -13:11

من به شخصه مطمئنم این افراد از یک جایی خط گرفتند که مشکلات کنونی جامعه را کاملا سیاسی کنند و با ایجاد بلوای سیاسی فکر مردم را از مشکلات ضعف اداره و مدیریت کشور دور کنند..این جماعتی که این نامه را نوشتند ایا دغدغه جان کروبی را دارند؟ یا دغدغه مرگ و میر که هر روز داره دامن مردم عادی جامعه رو میگیره.....؟ لعنت بر منافق

& 1399/1/17 -13:40

واژه دشمن خیلی برام آشناست .متضاد چیه؟ همیشه تو امتحان جوابش بلد نبودم.

1 7 1 پاسخ 1399/1/17 -12:26

از این‌رو با توجه به ضرورت پایان‌دادن به التهابات یک دهه اخیر، خاتمه‌دادن به حصر خانگی و تبدیل آن به «قرنطینه اختیاری» را ضروری می‌دانیم !!! عجب حرفی زدن

1 11 6 پاسخ 1399/1/17 -12:23

با رفع حصر مشکل تحریم نفتی ایران حل خواهد شد

محمد صادق 14 9 پاسخ 1399/1/17 -12:21

غلط کردن نامه نوشتن ، یه مشت خان از حصر در بیان

== 21 6 پاسخ 1399/1/17 -12:21

پدر سوخته ها به جای دغدغه سلامت مردم دنبال مطامع سیاسی شان هستند . بود و نبود شما و امثال شما در این جامعه طی 40 سال چه سودی به حال مردم داشته است . یک مشت مزدورو جیره خوار با برچسب های مختلف هستید یک ماموریت بیشتر ندارید . حفط حاکمیت فعلی برای حفظ منافع خودتان.

مصطفی 16 3 پاسخ 1399/1/17 -10:35

تو این وضعیت کرونا اینا به فکر هم حزبیای خودشونند.

حقگو 1 6 پاسخ 1399/1/17 -10:31

اینهاتازه فهمیدن میرحسین چ کشید ومهمتراینکه ترسیدن همین بلا سرخودشان بیاد چی

بینام 15 3 پاسخ 1399/1/17 -10:20

جالبه یه آفتابه دزد حبس ابد حداقل مجازاتش اونوقت این آقایون و خانم ها که کوچکترین خلافشون هفت بار حکم اعدام اومدند برای رفع حصر خونگی بقیه پا در میونی می کنند کاش ما هم اینجوری حصر خونگی بودیم شش ماه ویلای شمال پاچمونم می دادیم بالا لب دریا از خودمون سلفی می گرفتیم خورد و خوراکمون در حد عالی به راه دیگه چی می خواستیم از خدا جون من ما رو هم اینجوری حصر خونگی بکنید قول می دم هر کی هم که خواست حصر بشکنه یه لگد بزنم بهش

کاربر ناشناس 11 3 پاسخ 1399/1/17 -10:12

تقاضای رفع حصار ، تقاضای بی جا و غیر منطقی ، فقط حصر کنندگان را جریتر ومقرورتر وقدرتمنتر خواهد کرد . تازه در این برهه زمانی چه فایده ای دارد ، کل مملکت در حصر حصر هست . رفع حصر شوند کجا میتوانند بروند ویا چه کسانی میتوانند طرفشان بیایند . فقط بدخواهان مجازند طرفشان بروند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks