واکنش نبی به نامه تهدیدآمیز AFC: سوء برداشت است، حل می‌شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در واکنش به ایمیل اخیر AFC مبنی بر به رسمیت نشناختن او به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: اختلاف نظر یا هرگونه سوء برداشتی که در مکاتبات دو جانبه فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شده قطعا حل می‌شود.

واکنش نبی به نامه تهدیدآمیز AFC: سوء برداشت است، حل می‌شود

مهدی محمدنبی با اشاره به نامه AFC و وارد کردن اشکال به انتخاب او به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: فدراسیون فوتبال ایران همواره تعامل و ارتباط نزدیکی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و مبادله نامه یا ایمیل‌ها درباره تشریفات و سازوکار اداری امری کاملا عادی در این ارتباط است اما متأسفانه سوء‌رفتارهایی در داخل کشور صورت گرفته و افرادی با مقاصد خاص، منافع و موقعیت فوتبال کشور را در نظر نمی‌گیرند.

وی اضافه کرد: بنده با سابقه حدود هشت سال دبیرکلی در فدراسیون و همچنین ارتباطات و کرسی‌هایی که در AFC داشته‌ام بارها شاهد اختلاف نظر و برداشت‌های متفاوت قانونی درباره موضوعات گوناگون بوده‌ام اما تأسف‌برانگیز است که در چنین مساله‌ای شاهد انعکاس جزئی‌ترین مکاتبات AFC و فدراسیون فوتبال هستیم. این اتفاق تلخی است که موجب شده در مذاکرات و مکاتبات بین‌المللی فدراسیون فوتبال ایران مواجه با حاشیه و رفتارهای غیر معمول و نادرست گردد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون اضافه کرد: کنفدراسیون در این نامه‌ها موضع گیری‌ای له یا علیه شخص خاصی وجود نداشته و تنها ایراد شکلی به تشریفات و رویه اداری عنوان کرده که اینگونه موارد در تعامل فدراسیون فوتبال با یک نهاد بالادستی مثل کنفدراسیون کاملا طبیعی و مرسوم است. در عین حال متاسفانه باید بگوییم از داخل کشور بی‌تقوایی‌هایی صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستی منتقل شده است.

نبی همچنین افزود: حضور و فعالیت هر ایرانی در بخش‌ها و کمیته‌های مختلف AFC باعث افتخار است و ما هم ارتباط بسیار خوبی با کمیته‌های مختلف کنفدراسیون از جمله دپارتمان فدراسیون‌های عضو AFC داشته و داریم. در این موضوع هم فدراسیون طبق مقررات و ضوابط اساس‌نامه عمل کرده است. با این وجود از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به حساسیت موضوع با در نظر گرفتن مصالح و منافع فوتبال کشور مثل همیشه در این مسیر هوشمندانه عمل کنند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مری
    0

    سیاسیون جون مادرتون ورزشو به شکرنکشین. تواداره کشورکه موندین بزارید تنها افتخارمون راهم ازمون نگیرن

  • احمدی
    0

    خدایا چطور این جماعت پیر وپاتار هرگز بازنشسته نمی شوند ؟ اسامی تکراری در ورزش این کشور نبی ، خوردبین ،فتح الله زاده قریب ،کاشانی ، کفاشیان ، پورحیدری ، تاج و.....جالبه اینها که تا دقایق اخر مر میز قدرت را رها نمی کنند وهمین که فرشته خدا عزرائیل جانشان را گرفت تازه همسرانشان هم به عنوان مدعی ومیراث خوار وطلبکار ظاهر می شوند وادعای میز و ارث می کنند، اقا چهل سال کار کردی خوب یابد برو چهار سال باقی مانده عمرت را به خانواده ات برس، چهار سال استراحت کن ، بگذار افراد جدید با فکر جدید مجال کار پیدا کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها