مدارس و مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها تا ٣٠ فروردین همچنان تعطیل

رییس‌جمهور گفت : فعلا تصمیم بر این است که مدارس و مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها تا ۳۰‌فروردین همچنان تعطیل باشند.

مدارس و مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها تا ٣٠ فروردین همچنان تعطیل

رییس‌جمهور گفت : فعلا تصمیم بر این است که در بخش آموزش به استثنای آموزش تکمیلی(مخصوصا دکترا) که از ۳۰فروردین حضوری خواهد بود، مدارس و مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها تا ۳۰‌فروردین همچنان تعطیل باشند. اینکه برای ۳۰فروردین به بعد چه می‌شود، در جلسات بعدی تصمیم‌گیری می‌شود.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • فوق لیسانس ها و دکترای جامعه ایران
    0

    جان ما فوق لیسانس ها و دکتری برای تون ارزش نداره ما که تحصیلاتمون بالاتره . نخبگان جامعه ایم ان وقت شما دولتی ها حاضرید ما را به کشتن بدهید مثل نخبگان هواپیمایی اکراین !!؟؟ برای چی ؟ مگه ما چه کار کردیم ؟ ما هم انسانیم و جانمان را دوست داریم میخواهیم زنده بمانیم . کشورهای دیگر تا چند ماه تعطیل کرده اند جان نخبگان شان برای انها اهمیت داره ما هم نخبگان جامعه ایرانیم .اما جانمان برای دولتی های ایران بی اهمیت هست خدایا تو کجایی ما به تو پناه اوردیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • مبین
    0

    دانشجو دکترا نباید بره مگه خوابگاه، نکنید این کارو، الان با این اطلاعیه دانشگاه اجازه حذف ترم نمی ده، ما هم که همینجوری ترم کم داریم نمی تونیم حذف با سنوات کنیم

  • فوق لیسانس ها
    0

    چرا فقط مقطع کارشناسی رو تعطیل کردین؟مقطع کارشناسی ارشد و دکترا چی؟؟؟ یکم اهمیت بدین به هم وطناتون،چه وضعشه واقعا.... شماهایی که بقیه مقاطع رو تعطیل نکردین وقتی خوابگاه ها تعطیله کجا باید بمونیم؟؟؟ اصلا به این فکر کردین از اسفند ماه داریم هزینه خوابگاهی رو میدیم که ازش استفاده نکردیم بااین وضع اقتصادی،وقتی تواین مدت هیچ درامدی نداریم چطور میتونیم هزینه خوابگاه رو بدیم؟؟؟؟ لطفا درمورد هزینه خوابگاه چه دولتی چه خصوصی،خودگردان هم یه تصمیمی بگیرین.

  • علی
    0

    این تصمیم عقلایی و منطقی بنظر نمی رسد بهر حال اکثر دانشجویان مقاطع دکتری و ارشد از خوابگاه دانشجویی استفاده می کنند خوب همه اینها باید به کلاس درس و سالن غذاخوری و خوابگاهشان تردد نمایند واز طرفی این دانشجویان هفتاد هشتاد درصدشان شهرستانی هستند باید بیایند به محل تحصیل در اینحال هر کسی این پیشنهاد را داده یک کمی نیاز به درک مسائل دارد درک مسائل

  • سیاوش
    0

    تصمیم عاقلانه ایست . مگر دانشجویان ارشد و دکترا کودک هستند که نتوانند استانداردهای فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت کنند . ممکن است منافع شخصی عده ای ایجاب کند که با این تصمیم مخالفت کنند . اگر منفعت های شخصی مان را کنار بگذاریم و بخواهیم با مسایل سطحی برخورد نکنیم و تاکید بر حفظ منافع همگانی را در نظر بگیریم هر چه کشورمان فعالتر باشد بهتر است . از طرفی بجای اینکه کمکی کنیم بخواهیم خودمان را تافته ای جدا بافته بدانیم که مبادا سلامتی امان بخطر بیفتد خودخواهی کودکانه ای بیش نیست . چه بسیارند انسانهایی که در این شرایط در دل بحران جان عزیزانی را نجات می دهند و جان خودشان را به خطر می اندازند بدون اینکه ادعای نخبگی و نبوغ کنند .

  • الهام امنزاده
    0

    وا گه میگند تا 20 فروردین وگاهی هم میگند تا 30 فروردین ای بابا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها