نوستراداموس هندی و پیش‎‌بینی کرونا، یک سال پیش در یوتیوپ / پسر نوجوان هندی گفته ویروس ناشناخته دنیا را به سمت جنگ پیش می‌برد

یکی از سایتهای خبری هند، پسر 14 ساله ای را معرفی کرده که در کانال یوتیوب خود در اگوست 2019 پاندمی کروناویروس را پیش بینی کرده است.

نوستراداموس هندی و پیش‎‌بینی کرونا، یک سال پیش در یوتیوپ / پسر نوجوان هندی گفته ویروس ناشناخته دنیا را به سمت جنگ پیش می‌برد

به گزارش خبر فوری ، با افزایش خطر و تهدید کروناویروس و همه‌گیری این بیماری، افراد بسیاری بار دیگر به ماوراء الطبیعه، پیشگویی و از این قبیل امور پرداختند. در این چند ماه که از همه گیری کرونا می‌گذارد، بازار پیشگویی‌ها در مورد منشاء این ویروس، سرانجام آن و آخرالزمان بسیار داغ است.

یکی از زمینه‌هایی که شایعات بسیاری را به خود دید، پیش‌بینی همه‌گیری کرونا بود. کافی است جستجویی در اینترنت داشته باشید تا متوجه حرف من بشوید. پیش بینی کارتون سیمپسون‌ها از پیدایش کرونا، فیلم سینمایی شیوع و توصیف این بیماری در رمان چشم‌های تاریکی( The Eyes Of Darkness )فقط بخشی از این پیش بینی‌ها بودند.

به جز سه مورد مذکور، شایعات بسیار دیگری نیز عناوین اصلی سایتهای مختلف و فضای مجازی را در اختیار خود گرفت. این شایعات همگی به پیش بینی شیوع کرونا مربوط بودند. یکی از این نمونه‌ها که سر و صدای زیادی هم به پا کرد، پست توئیتری یک کاربر بود که شیوع این ویروس را در 7 سال پیش پیش بینی کرده بود. این کاربر که نام کاربری او در توئیتر Macro_Acortes است در تاریخ 3 ژوئن 2013 در پستی نوشته بود: «کروناویروس... می‌آید.»

این قبیل پیش بینی‌ها باعث شده بسیاری از افراد طبیعی بودن شیوع کرونا را رد کرده و آن را یک جنگ بیولوژیکی و هدف دار بدانند. مساله‌ای که موافقان و مخالفان بسیاری دارد.

نوستراداموس جدید هندی و پیش بینی کرونا

همانطور که بیان شد، با افزایش تهدید کرونا در سراسر دینا، شایعات مربوط به کرونا نیز بیشتر شده و می‌شود. در جدیدترین نمونه، هندی‌ها پیش قدم شده و یک نوستراداموس محلی معرفی کرده اند. یکی از سایتهای خبری هند، پسر 14 ساله ای را معرفی کرده که در کانال یوتیوب خود در اگوست 2019 پاندمی کروناویروس را پیش بینی کرده بود. نکته جالب در مورد داستان این پسر که "ابیگیا آناند" نام دارد این است که او تاریخ شیوع این بیماری را نوامبر 2019 و اوجش را انتهای مارس و ابتدای آوریل 2020 می‌داند؛ تاریخی که تا حد زیادی درست است.

این پسر نوجوان در ویدئوی خود در یوتیوب بحثهای دیگری را نیز مطرح می‌کند. او معتقد است کرونا باعث به هم خوردن تعادل بازار و افزایش درگیری بین کشورها می‌شود. او معتقد است این اتفاق باعث خواهد شد که یک رکود عظیم اقتصادی رخ داده و در نتیجه کشورها وارد یک جنگ بزرگ جهانی شوند. این پسر مدعی است بحران اقتصادی کرونا تا نوامبر سال 2021 ادامه خواهد یافت و در این مدت مردم دچار چالشهای بسیاری خواهند شد.

آناند مدعی است اطلاعات بسیاری در مورد نجوم و کیهان شناسی دارد و در ویدئوهایش همواره سعی می‌کند با استفاده از مسائل نجومی و سماوی ادعاهایش را مورد تایید قرار دهد. فی المثل، او در یکی از ویدئوهایش سعی دارد با استفاده از تبیین‌های کیهانی و نجومی این مطلب را به اثبات برساند که 31 مارس، اوج(پیک) شیوع بیماری کرونا خواهد بود.

توجه عجیب هندی‌ها به پیش گوی جوان

نکته جالب این است که حرفهای آناند توانسته توجه بسیاری از وب سایتهای هندی را به خود جلب کرده و بسیاری از رسانه‌ها به مصاحبه با او بپردازند. مهم ترین این رسانه‌ها "ایندین تایمز" است که در تایید ضمنی حرفهای این پسر، او را یک نابغه دانسته که جوایز بسیاری را در المپیاد نجوم کسب کرده است.

باید صبر کرد و دید که سرانجام این پیشگوی جدید یوتیوبی و ادعاهایش چه خواهد شد.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ج
    0

    جالبه که هند کمترین درصد ابتلا رو داره و این کمک ماسونها هست به هند تا اقتصادش بتونه قویتر بشه برای توازن قدرت در برابر چین

    نظرات شما -
    • چ
      0

      تاثیرات روحی کرونا خیلی بد بوده . ملت رد دادن .

    • سعید
      0

      ویروس چینی یه بعداهندچجوری می خوادچین روازپادربیاره؟ پرسپولیس دوهیچ نفت آبادان روزده پس نتیجه می گیریم فرداهواابری یه؟

  • علی
    0

    حالا نگفته کرونا کی تموم میشه

  • جان اسمیت
    0

    نشر ویروس کرونا و یک مدل ویروس دیگر که از اوایل آبان ۹۹ فراگیر می شود ارتباط کمی با مهار چین یا افزایش قدرت هند یا کاهش قدرت آمریکا دارد.. اولا ویروس کرونا توسط چین توسعه بیولوژیک داده شد و بنا به دلایلی منتشر شد....دلایل چین برای انتشار کرونا پاتک به آمریکا و روسیه و تا حدودی اروپا بود جالبه بدانید از زمان انتخاب ترامپ آمریکا و روسیه بیشترین تعامل و نزدیکی با یکدیگر از لحاظ سیاسی و امنیتی پشت پرده دارند دوماً هند شریک روسیه است و پاکستان شریک آمریکا...ببینید دوتا شریک آمریکا و روسیه یعنی هند و پاکستان کمترین تلفات و خسارات را از کرونا دیدند دوماً موقعیت اقتصادی و سیاسی ایران برخلاف برنامه ریزی های بعضی داخلی ها و خارجی ها ...منظور پشت پرده های جریان کرونا....تقویت می شود..قبل از کرونا ایران تحریم بود و عملا اگر با این وضع پیش می رفت به علت عدم فروش نفت اقتصاد فلج می شد اما با آمدن کرونا نفت ارزان شد و فرصت کم شدن اثر تحریم ها بر ایران مهیا تر شد...از طرفی با بیشتر شدن کمک های دولتی به مردم به علت کرونا و کاهش قیمت بنزین نارضایتی مردم کمتر خواهد شد... سوما تا قبل از آبان ۹۹ تعدادی از سران کشورهای جهان و ایران فوت خواهند کرد و متاسفانه کشمکش های بین کشورها بیشتر خواهد شد...البته ملی گرایی در تمام کشورها تقویت خواهد شد....یکی از بازندگان بازی کرونا در منطقه و جهان ترکیه ..آلمان...ایتالیا خواهند بود.....این سه تا کشور درگیر جنگهایی نظامی و اقتصادی و اجتماعی سنگینی خواهند شد...

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      پیشگو باید با خاصیت باشه حداقل داروشو پیشگویی میکرد

    • اسمیت
      0

      شما هم پیشگوئید

  • بانو
    0

    اسمشم از نجوم وکهکشانها دراورده تعجب. همراه باشک داره

  • محسن
    0

    آقا اینطور که شما هی پیش‌بینی رو میکنید فقط عمه من ویروس کرونا رو پیش‌بینی نکرده. استغفرالله مگه خدان اینا

  • محمود
    0

    ملت مظلوم ایران دیگرازجادوگرها فالگیرها رمالها دعا سرکتابها معبران خواب وخرافات بیزارند.

  • سبحان
    0

    نگفت امسال کنکور برگذار میشه یا نه؟؟

  • الهه گوهریان
    0

    دراینکه اینها میخوان کم کاری وبیعرضه گیشون سر رمالها واجنه بندازن بعد یه جور دیگه مردم تلکه کنن شکی نیست کاش تو دامشون نیفتیم

  • سجاد شهبازپور
    0

    تو رو خدا به این شایعات گوش نکنید ، تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته ، و تا خدا نخواد دنیا به روز اولش بر نمیگرده

  • کاربر ناشناس
    0

    یکی هم پیش بینی آینده خوب و خبرهای خوب بکنه خوبه همش از خبرهای بد پیش بینی میکنند خدا خوبه تون کنه پیشگوهای خبرهای بد .

  • جبار
    0

    بی زحمت یک نفر رو معرفی کن کمک دولتی دریافت کرده باشه ،واقعا اقدامات دولت قابل تقدیر بود.

  • وحید
    0

    با سلام. غیر از خداوند بزرگ هیچکس و هیچ چیز از آینده اطلاع نداره اینا همه خرافات...

  • هموطنان
    0

    صدای قدم های صلح جهانی بسیار نزدیک است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها