ابتلای ۳۶ خوزستانی دیگر به ویروس کرونا/ بهبودی ۵۹۴ بیمار کرونایی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر بهبودی ۵۹۴ بیمار کرونا در خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۳۶ مورد جدید ابتلاء به ویروس کرونا ویروس در این استان شناسایی و ثبت شده است.

ابتلای ۳۶ خوزستانی دیگر به ویروس کرونا/ بهبودی ۵۹۴ بیمار کرونایی

علی احسان پور بعدازظهر شنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته، ۳۶ مورد جدید ابتلاء به ویروس کرونا ویروس در خوزستان شناسایی و ثبت شده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک اهواز ۲۰ مورد، دزفول ۶ مورد، کارون ۳ مورد و شهرستان‌های آبادان، شوشتر، گتوند، شوش، ایذه، خرمشهر و دشت آزادگان هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص بهبودی این بیماران ابراز امیدواری کرد و افزود: در حال حاضر ۱۸۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی تحت درمان هستند و شمار بهبودیافتگان در استان به ۵۹۴ نفر افزایش یافته است.

وی به فوت ۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲ مورد متعلق به اهواز و شهرستان‌های بهبهان، ایذه و دزفول نیز هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور در پایان در خصوص فوت‌شدگان این بیماری ابراز تأسف کرد و گفت: تاکنون مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۰۷ نفر رسیده است.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها