غرق شدن پدر و پسر در سد نساء

فرمانده انتظامي شهرستان بم از غرق شدن یک نوجوان 10 ساله به همراه پدرش در سد خاکی نساء این شهرستان خبر داد.

غرق شدن پدر و پسر در سد نساء

سرهنگ اکبر نجفی فرمانده انتظامي شهرستان بم در تشریح اين خبر گفت: در پی دریافت گزارشي از طریق مركز فوريت هاي110 مبني بر غرق شدن 2 نفر در سد نساء شهرستان، ماموران پاسگاه انتظامی روداب غربی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران انتظامی و تيم هاي امدادي در محل حادثه مشخص شد جنازه 2 نفر در میان یکی از پنجره های خروجی سد گیر کرده اند که در ادامه اعضای یک خانواده حاضر در محل عنوان كردند پسر 10 ساله آن ها هنگام بازی در جوار سد برای برداشتن کفشش به داخل آب سقوط کرده و پدر وی نیز که جهت نجات فرزندش به داخل آب رفته و غرق شده است.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به انتقال اجساد این پدر و پسر به پزشكي قانوني از شهروندان خواست هنگام حضور در اماکن تفریحی و گردشگری از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند رودخانه های عمیق و سدها که می تواند حوادث جبران ناپذیری رقم بزند پرهیز و در اینگونه اماکن از کودکان خود نیز بیشتر مراقبت کنند.

گفتنی است سد خاکی نساء شهرستان بم در حدفاصل 40 کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده و ذخیره آبی خوبی حاصل از بارندگی های مناطق کوهستانی اطراف را برای امور کشاورزی برخی مناطق این شهرستان نگه می دارد اما اساسا امکانات مشخصی برای حضور خانواده ها، تفریح و شنا ندارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها