کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 529 کیلو مواد افیونی در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و دستگیری 3 قاچاقچی خبر داد.

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در خاش

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای، از مناطق مرزی استان به حوزه استحفاظی در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته یک خودروی وانت نیسان و 2 خودروی پژو 405 و پژو پارس متعلق به اعضای این باند را هنگام تردد در یکی از محورهای فرعی شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران 3 نفر از آنها دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در مجموع 2 تن و 529 کیلو و 31 گرم انواع مواد افیونی شامل؛ یک تن و 598 کیلو و 531گرم تریاک و 930 کیلو و 500 گرم حشیش را به همراه 2 قبضه اسلحه کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: خبر گزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    دراین اوضاع کرونایی فقط قاچاقچیان سو و استفاده میکنند وحقشان اعدام است ودرودبرسربازان امام زمان ولعنت خدابرموادفروش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها